nadat ik Rein heb uitgelaten, loop ik de keuken in.
Mam, waarom m,oest Rein al naar huis?
Moeder:'we gaan eten schatje.' ik dek de tafel wel even mama. moeder:'dankje schatje'.
nadat ik de tafel heb gedekt gaan ik , mam en papa eten. Vader:'ik heb goed nieuws voor je Froukje.' oh, wat dan ? vraag ik. Vader: ik heb uitstel gekregen, we mogen een maand later vertrekken naar spanje, zo heb jij nog even tijd met je vrienden, en kan ik nog dingen regelen.'Wat? Yeahh. roep ik blij! omg yesss. dankje pap. ik geef hem een kus op zijn wang. Mag ik Jessie even bellen? Moeder:'Tuurlijk lieverd doe maar'. Oke roep ik. ik ren naar boven en pak mn blackberry. ik toets jessie dr nummer in. Hallo met jessie hoor ik aan de andere kant. Ja, met mij, we blijven nog een maand langer hier in Nederlands, papa heeft uitstel gekregen. we gaan poas over een maand. Jesie'echt, ik kom metteen naar je toe!' piep piep piep... Rein moet dit ook weten denk ik. ik bel hem even. Hallo met Rein. Heey, met Froukje, zeg ik. Rein:'hey schatje, wat is er? waaro ble je?' Ik heb goed nieuws, Ik blijf nog een maand in nederland, mijn vader heeft uitstel gekregen! Rein:'echt? goedzo, ik ben zo blij!' kom je ook even langs? Rein:'is goed, dan neem ik de jongens mee als dat mag.' tuurlijk, tot zo. en ik hang op. TRING! de bel gaat, het is jessie, ik maak de deur open, en ze springt blij boven op me. Jessie : 'je mag blijven!'ja idd, dadelijk komen Rein en de jongens. 'oelala, jij en Rein zien elkaar wel zitten eh?' nou, ik zie hem in ieder geval we zitten zeg ik, maar ik denk niet dat hij mij ziet zitten. 'Hoe weet je dat nou?' geen idee, hij heeft me wel geksut. 'wat, wedden jullie krijgen!' TRING! omg, daar zul je ze hebben, snel, hoe zie ik er uit? 'Super!' oke, kom mee. ik doe de deur open. Hey! 'hoi, en ik krijg een kus op me wang van nils.' "hey, en ook een van Daan" "ewa, en ook een van Owen""Hey babe, en een kusje op men mond van Rein, ik voel dat ik rood word, maar ik draai me snel om. Zullen we naar boven gaan? "is goed, wij volgen je wel." Owen:'rein hoeft haar niet te volgen, die weet de weg al eh reintje haha. Rein:'grappig owen, maar ja inderdaad ik weet de weg.' Kom laten we gaan zeg ik. als we boven zijn gaat iedereen op mn bed zitten. Zullen we een film kijken ? Rein:'ja! is goed.' oke, ik doe een dvd in de tv, en ik wil zitten. dan zie ik dat er geen plek meer is. Okey, lekker dan. ik sta wel zeg ik. Rein:'nee dat hoeft niet, kom maar op me schoot zitten.' ik doe wat hij zegt, en ga zitten. Dan komt me moder binnen met een grote schaal chips, en een fles cola. Moeder:'hier hebben jullie iets lekkers, als jullie meer willen zeg het maar' Rein en Daan in koor:'is goed dank u.'Rein: he! haha dat was te gelijk!

Als de film is afgelopen, vraag ik, blijven jullie slapen allemaal? Jessie: Nee, ik mag niet, ik moet morgen vroeg weg. Mainstreet: wij mogen wel.' is goed zeg ik, er i alleen een probleem, ik heb maar drie logeer bedden. Rein:'dat is geen probleem hoor, ik slaap wel bij jou'. Nils:' Rein en Froukje, klinkt wel samen. Haha'. Jessie:'ik moet gaan.' Wacht maar ik loop even mee, blijven jullie even hier wachten? Daan:'is goed tot zo:. als ik naar beneden loop met jessie, zegt ze ineens, wedden dat Rein je leuk vind? ik bloos, en als ik haar heb uitgezwaaid loop ik weer naar boven. Dan hoor ik ze praten, ik stop met lopen...

Reageer (1)

  • FroukjeMSx

    En? Ik wil weten wat jullie er van vinden!
    Kus love for my abo's xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen