Vanuit Lisa:

'Daan, wat is er met Joline?' vraag ik. 'Weet ik niet, zal ik naar haar toe gaan?' vraagt Daan. 'Ja ga maar' zegt Alessandro. 'Heeii, we zijn er weer' zegt Sabiene die hand in hand met Owen naar binnen loopt. 'Hebben we wat gemist?' vraag ik. 'Jaa inderdaad' zegt Marieke. 'Uhh jaa' zegt Sabiene met een lach. 'Ze is nu officieel me meisje' zegt Owen en geeft sabiene een kus. 'Ahw, wat leuk' zeg ik. 'Nu heeft iedereen iemand, behalve ik' zegt Rein. 'Hahah, er zijn genog leuke meiden voor jou' zegt Nils. 'Weet ik, ik ben ook zo lekker' zegt Rein. 'Hahahah, kapot eigendunk' zegt Marieke. 'jaa, maar het is wel waar' zegt Rein. 'Jaa, rein is wel schattig ja' zeg ik lachend. 'Pardon, ik ben NIET schattig' zegt Rein boos. 'Hahah, dat ben je wel' zeg ik lachend. 'Als ik jou was zou ik maar alvast rennen!' zegt Rein, ik sta op en ren naar buiten. De zon schijnt en er is een blauwe lucht. 'Je krijgt me niet te pakken' zeg ik plagend tegen Rein die achter me aan rent. *BOEM* 'Ohw, merouw sorry, dat ik tegen u aan liep' zeg ik. 'Maakt niet uit hoor, maar zou ik je wat mogen vragen?' vraagt de mevrouw. 'Whow jij kan echt hard rennen gek' zegt Rein die buiten adem naar me toe komt rennen. 'Ehh Rein, dit is mevrouw.....' zeg ik. 'Saskia Kerken, maar noem me maar saskia' zegt Saskia. 'Ohw, hoi ik ben Rein, Rein van Duivenboden' zegt Rein sexy en geeft Saskia een hand. 'Hoi Rein, ben jij niet van die populaire boyband 'Mainstreet'? vraagt Saskia. 'Ja, dat is Reintje' zeg ik lachend. 'Jep, en dit is Liesje' zegt Rein lachend. 'Neej, ik ben Lisa' zeg ik en gaaf Saskia een hand. 'En Lisa heb je er al eens over gedacht om model te worden?' vraagt Saskia. 'Ehh nee, waarom dan?' 'Nou, ik ben op zoek naar meiden ongeveer 14/15 die model willen worden' zegt Saskia. 'Loop anders met ons mee, we hebben een huisje hier' zegt Rein. 'Ohw, oke' zegt Saskia en loopt met Rein en mij mee naar het huisje. 'Nou, dit zijn mijn vrienden, 'Sabiene, Daan, Nils, Marieke, Owen en mijn vriendje Alessandro en Joline, maar die is er nu even niet' zeg ik. 'Hallo, ik ben Saskia en shout modellen op straat, en ik kwam jullie vriendin Lisa tegen, maar alle meiden hier zijn knap' Zegt Saskia. 'i know' zegt Marieke. 'Mar, eigendunk zeg' zegt Nils lachend. 'Sorry' zegt Marieke. 'Zal ik jullie even mijn kaartje geven, en dan als jullie woensdag bellen, dan maken we een afspraak als jullie het goed vinden' zegt Saskia. 'Maar wie dan allemaal?' vraagt Daan. 'Ga allemaal maar mee, dan kijken we wel' zegt Saskia en ze geeft het kaartje aan Lisa. 'Tot ziens meiden en jongens' zegt saskia en ze geeft iedereen een hand. Doei' zegt Lisa en Saskia loopt het huisje uit. 'OMG mijn prinsesje word model' zegt Ales en hij geeft me een kus. 'Wat was er nou met Joline?' vraagt Owen. 'Ze zetten die foto van vanochtend op Insta, en ze kreeg allemaal haat berichten, en zelf van, Ik ga je dood maken, Daan is van mij enzo. En daat schok je noch al van' zegt Daan terwijl Joline aan komt lopen. 'Jo, let maar niet op de haat berichten, focus je gewoon op de gezellige en leuk dingen' zegt Owen. 'Ben het helemaal met Owen eens' zegt Marieke. 'Zal het proberen, maar wie was die vrouw net?' vraagt Joline. 'Die vrouw heet Saskia en ze scout jongen meiden die model kunnen worden' zegt Lisa. 'Voor wie kwam ze hier?' vraagt Joline. 'Nou, Lisa botste tegen haar op, en toen begon het gesprek, en nu moeten we woensdag bellen voor een afspraak voor alle meiden' zegt Rein. 'Gaaf!' zegt Joline die bij Daan op schoot is gaan zitten. 'Zullen we maar genieten van het laatste dagje walibi??' vraagt Owen. 'Jaa, kom mensjes' zegt Rein en staat op. 'Ohw wacht ik moet Kim nog even bellen, dan gaan ze met ons mee' zegt Alesandro. 'Nou, ja, nee, oke' zeg ik en loop ik loop naar Sabiene en samen lopen we naar het park.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen