Foto bij Hoofdstuk 36

hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik kon niet slapen

want peter (carlisle) heeft met mij op fb gechat zegmaar

Aurora POV

Ik zat op de bank te vervelen. Ik zag edward mijn kant op lopen en hij zij 'uhm Aurora ik zie dat je je verveeld kom je even.?'
Ik knikte en samen liepen we een kamer binnen. Ik zag een heel mooie vleugel en ging gelijk op het trapje zitten.
Toen begon hij een liedje te spelen waar ik alles door vergat en alleen maar plaats had voor Ed of zijn liedje.
Langzaam kwam ik weer tot leven toen hij stopte. Ik kon niks meer zeggen dus stamelde ik maar' wauw.'
Ik liet mijn vingers glijden op elke noot en toen ik alles wist begon ik een Liedje van Adelé te spelen en begon er ook bij te zingen. Toen ik klaar was hoorde ik iedereen klappen. Ik was een beetje verlegen dus drukte ik een paar valse noten.
Toen na nog een liedje ging ik met Bella shoppen voor nieuwe Harry Potter kleding.

On Hour Later

Bella en ik waren in de stad en we zijn verschillende winkels tegengekomen. Ik had alles al maar bella moest nog iets afrekenen.
Toen ze klaar was liepen we naar haar auto en reden we naar huizen cullens. Toen we der waren werd de deur alweer opengemaakt door Alice.
Toen ik binnen was ging ik naar boven samen met bella en keken we naar onze Kleding
Beiden knikte we goedkeurend naar mekaar.

Reageer (1)

  • Sonyara

    Super gedaan meis,, ik duik nu ook lekker me bedje in het is 4 uur.. in de ochtend..
    tja ik kan ook nog steeds niet slapen door PETER..
    Hij sprak net weer tegen mij,, echt wat moet ik nu,, kan niet slapen, maar ben wel super moe..
    Hij wenste me slaap lekker enzo,, en naja ik ben zijn Dear... :D:D

    XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen