Girl89 weer..


Veel lees plezier....

Bella POV
Aurora ging zich na het eten aankleden, nadat ze klaar was had ze der haren zo mooi gedaan. Ik was der echt van onder de indruk het enige wat ik kon uitkramen was alleen maar ''Woow hoe doe je je haar toch zo mooi'' ze grinnikte zacht en trok haar schouders op. Ik stond langzaam op en sleepte haar mee naar de gang. "Aurora ik moet je zo even spreken, onder vier ogen." piepte ik zacht in haar oor, ik kon haar natuurlijk nog niet zeggen waar over maar het moest en zou uit mijn gedachten, ik wilde weten wie me te bed had gelegd en wie me had verkleed. Aangezien Edward Aurora al naar bed had gedragen en ik haar had verkleed naar pyjama. Ze knikte en liep daarna weer terug naar de woonkamer. Ik sjokte de trap op naar de logeer kamer en kleedde me rustig om, nadat ik een overheerlijke douche had genomen. Aurora kwam eindelijk boven, ik wenkte haar dat ze mocht gaan zitten, aangezien ik misschien haar dit wel kon vragen. Ik liep naar de toe en ging naast der zitten op het bed. "Aurora ik ga nu heel zacht tegen je praten, please doe het ook zacht terug, aangezien ik in een dilemma zit." smiesde ik in haar oor, ze knikte naar me en vroeg me vragend met haar ogen. "Oke, gister avond was jij tijdens de film in slaap gevallen, Edward heeft je te bed gebracht en ik je verkleed, nadat hij de kamer had verlaten. Twee films later ben ik op de bank in slaap gevallen, en van morgen werd ik wakker in me pyjama in bed. Kan jij me helpen dit te verklaren?" vroeg ik zo zacht dat het haast niet hoorbaar was. Ze keek me met grote ogen aan maar knikte toch maar zacht.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen