Geschreven door Girl89....
Sorry maar me inspiratie sloeg een klein beetje op hol......

Wie zou Bella hebben omgekleed??
En wie zou Bella op bed hebben gelegd??
Hebben jullie enig idee??
Zo ja schrijf het dan hier onder aan het hoofdstuk!!

Bella POV
We kwamen thuis aan, was net goed en wel de auto uit gestapt en de sleutels werden al uit me handen gerost door Aurora, ik mompelde iets naar de wat moest lijken op 'moet je de sneltrein halen ofzo' en liep daarna geruisloos achter haar aan naar me kamer, de jongens bleven beneden wachten en Aurora was al snel weer klaar, mevrouw dacht alleen maar aan haar webshow en vergat haar tas vervolgens maar weer mee te nemen. Dus die kon ik dus ook mooi mee naar beneden sjouwen. Eindelijk terug beneden checkte ik nog even alles en liep ik samen met Jasper naar de auto. We stapte in en reden alweer terug naar huize Cullen. Alice deed open met een onwijs grote glimlach, waarom snapte ik niet maar, Aurora liep haar zowat omver. Ze kan ook nooit uitkijken, echt altijd hyperactief, zal straks maar eens vragen hoeveel chocolade ze op heeft, of rode kleurstof. Eenmaal terug binnen had ik onze tassen terug onder de kapstok gezet, Aurora probeerde haar laptop te installeren in de woonkamer. "He Aurora hoeveel kleurstof heb je vandaag wel niet op of chocolade?" vroeg ik haar met een grote grijns, ze keek me fronzend aan en draaide zich weer terug naar der laptop. Ik schudde me hoofd maar even. Zuchtend liet ik me terug op de bank vallen en keek hoe me zusje bezig was alles goed te krijgen voor haar webshow. "He hummel je gaat mij niet op dat ding krijgen hoor, ik wil niet gefilmt worden" zei ik lichterlijk angstig, omdat ze der al een stukje van af ging staan. "Maak je geen zorgen ze zien alleen mij" zei ze grinnikend, ik knikte maar had er voor de rest toch geen aandacht meer voor. Eindelijk was ze klaar met haar webshow, en sloot ze alles weer af. Dat allemaal voor maar een half uurtje.

paar uur later
"He zusje zin om film te kijken?" vroeg ik glimlachend, ze knikte naar me en keek me vragend aan, "Wat dacht je van Harry Potter de hele Serie?" vroeg ik grijnzend, "Cool wil je dat echt?" vroeg ze grinnikend, "Ja waarom niet?" vroeg ik nu lichterlijk verontwaardigd. Ze haalde haar schouders op en zette haar laptop aan. Äurora het mag ook gewoon op de televisie." zei Edward grinnikend, "ook goed als jij een HDMI kabeltje hebt, kunnen we hem erop aan sluiten." zei Aurora grinnikend, na een paar tellen kwam Edward al weer terug met een zwart kabeltje, Aurora ging samen met Edward alles installeren en zette de film aan. Ik ging samen met me zusje voor de televisie op onze buik liggen en begonnen met het bekijken van de eerste film. Na ongeveer anderhalf a twee uur was de film af, Aurora wou de tweede film al aanzetten. "Stop, pauze" zei ik grinnikend, ze knikte en we rende naar de toiletten, ik was ditmaal sterker en won om als eerste er op te kunnen. Ik hoorde haar nog wat naar me brommen maar dat liet ik links liggen, al snel was ik klaar en liep ik door naar de keuken om me handen te wassen. Ik ging weer op me buik liggen voor de televisie en wachtte tot dat Aurora ook klaar was. Ze zette de volgende film aan en we bekeken hem weer met een grote glimlach. Na de derde film begonnen we wat licht te gapen, maar dat deerde ons niet, we zouden alle films kijken en moesten dus wakker blijven. "he Aurora had jij Energie drink in je tas gepropt?" vroeg ik haar zachtjes, ze schudde nee met haar hoofd en ik trok een klein pruillipje. "Ach dan maar zonder" grinnikte ik. Al snel stond de vierde film aan en hoorde ik na een uur licht gesnurk naast me. Ik schoot zachtjes in de lach en rolde op mijn rug, waarna ik terug op me zij ging liggen en haar ging aanstaren. Hopelijk zou ze wakker worden, maar vaak had ze het niet eens in de gaten. Ook Edward kreeg een vreemde glimlach op zijn gezicht, hij stond op tilde haar voorzichtig op en liep de trap op. Ik was dus nu alleen in de kamer met Jasper en Emmet. Edward was Aurora op bed aan het leggen. Stille voetstappen vulde de kamer weer, "umm Bells zou je der willen verkleden, ik denk niet dat ze dat op prijs zou gaan stellen als ik dat zou doen." zei hij ginnikend. "Ik verkleden, maar dan wordt ze wakker." piepte ik zacht, hij schudde zijn hoofd, "die slaapt zo diep dat ze niet eens door had dat ik haar schoenen uit trok." zei Edward grijnzend, ik knikte maar en liep stil de trap op. Liep de logeer kamer binnen en zag Aurora heel lief slapen, grinnikte zacht en hielp haar maar uit haar kleren en trok maar een ander t-shirt bij der aan. Dekte haar toe en verliet de kamer stilletjes. Rustig en stil kwam ik weer de kamer binnen, grijnsde zacht naar Edward, "ze merkt echt niks, ze lijkt wel dood ofzo, niet eens gemerkt dat ik haar op het bed verder duwde." zei ik grinnikend. Edward knikte en glimlachte even naar me. "Zullen we de films verder bekijken?" vroeg ik grijnzend de jongens knikte naar me en ik zette de volgende film aan, ik kroop tussen de heren op de bank en trok een klein dekentje over me heen. Ik had het best wel fris, maar ik wist dat dat door de vermoeidheid kwam. Na een uur begonnen me ogen toch wel wat zwaar te worden, ik begon ertegen te vechten en besloot ook maar om de volgende film af te zien. Tenminste als me lichaam dat zou toelaten. Al snel zette Emmet de volgende film aan, en moest ik me mond snoeren omdat ik schrok van het begin stukje. De jongens grijnsde even naar me en ik stak me tong maar naar ze uit. Na ruim een uur hield ik me ogen niet meer open en zakte ik langzaam weg in een diep zwart gat.


de volgende morgen
Ik werd langzaam wakker, en sloeg de dekens van me af. Geschrokken keek ik naar me zelf, ik had me kleren niet meer aan van gisteravond maar een soort van pyjama. Ik liep geruisloos de kamer uit omdat ik zag dat Aurora nog lag te slapen. Liep de trap af en kwam in de woonkamer terecht, Emmet zat zoals iedere morgen naar honkbal te kijken en Jasper zat in een blad te lezen, Edward merkte me als eerst op en groette me vriendelijk. Ik knikte maar en nam maar plaats op de bank. Een vraag bleef me maar in me hoofd steken, wie had mij verkleed, wie heeft mij in bed gelegd. Edward keek me grijnzend aan ik haalde me schouders op niet wetend wat hij nou van me wilde. Aurora kwam stampend naar beneden, "he dit was niet de afspraak" gilde ze naast me oor. Ik schok ervan en schoot van de stoel op de grond. "Ook goede morgen zusje" zei ik nu een beetje boos. "Wie heeft mij omgekleed" riep ze boos. Ik voelde me een beetje rood worden dus stak me hand maar op, ik zag aan Aurora dat ze al weer wat minder boos was en ze knikte naar me. "Ik kreeg je niet wakker dus heb ik het maar gedaan" zei ik zacht terwijl ik naar de grond keek waar ik toch nog op zat. "Oke, naja maakt niet uit." zei ze glimlachend, ik knikte maar naar der en stond weer op. Net als ik wilde gaan zitten pikte ze me stoel in. "Aurora ben jij vanacht nog wakker geweest?" vroeg ik nu wel erg zacht maar ze kon het nog wel horen. Ze schudde haar hoofd en keek me vragend aan. "Nee niks laat maar" zei ik maar tegen de had geen zin om er het er verder over te hebben, ik vervolgde me weg naar de keuken waar er een heerlijke geur vandaan kwam.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen