~ 15
Alle andere Invisible Girls zijn al weer naar de zaal gelopen, voor de rest van het concert. Ik sta hier in m'n eentje. Ik laat mezelf naar beneden zakken tegen de muur aan, de tranen beginnen te stromen. Waarom is Britney zo perfect en Stacey niet. Nooit heeft een jongen tegen me gezegt dat ik leuk ben. Alleen tegen Britney, zoveel jongens vinden haar leuk. Zoveel gedachten schieten door m'n hoofd. Doorgaan hiermee? Wat als ik m'n geheim vertel? Ik weet het niet meer. Rustig sta ik op en slenter naar de kleedkamer, die ik helemaal voor mezelf heb. Iedereen die er net was is in de zaal, genietend van MainStreet. Ik ga voor de spiegel staan en werk m'n make - up weer bij. Snel ga ik weer richting de zaal, ze hebben me vast gemist.
Samen met Celine en Mayra lopen we weer naar de kleedkamer. 'Je was echt goed.' zegt Mayra trots. Ik glimlach naar haar. Weer aangekomen bij de kleedkamer gaan we met z'n 3en even wat drinken. Omkleden doe ik altijd thuis, om risico's te voorkomen. 'Weet je eigenlijk al wat je wilt?' vraagt Celine. Ik kijk haar vragend aan. Waar heeft ze het over? Ze ziet dat ik het niet snap. 'Stoppen met Britney zijn bedoel ik.'. Ik zucht. 'Ik weet het niet.' zeg ik. Opeens schiet het me te binnen. Ik zou nog naar MainStreet gaan. 'Ik ga nog even naar MainStreet, dat vroegen ze me.' zeg ik. Celine en Mayra vinden het goed, maar ze willen niet zolang wachten dus gaan alvast weg.
Ik weet nog precies waar Rein en ik langs zijn gelopen naar de kleedkamer. Ik loop dezelfde weg en zie weer de deur. Ik klop. De deur gaat open en Owen staat daar. 'Hey Britney.' zegt hij vrolijk en ook de anderen begroeten me. Rein loopt op me af en geeft me een knuffel. 'Je was geweldig.' zegt hij. 'FietFiew' fluit Daan. Ik lach naar hem. Ik heb Rein tenslotte altijd al leuk gevonden. Rein laat me los en kijkt recht in m'n ogen. 'Britney, wil je mijn meisje zijn.' vraag hij.
Er zijn nog geen reacties.