Voor de aller-aller-aller liefste Julia :) <3


Louis

Rustig zet ik de hoge draai stoel in het midden van de klas. Ik had alle stoelen in een grote kring gezet en de tafels aan de kant. Dit was mijn eerste dag op deze school, en gelijk had ik ook een mentorklas. Over een paar minuten zou de bel gaan. Ik telde nog even de stoelen na. Precies genoeg. Zodat iedereen wel naast elkaar zou moeten gaan zitten. Een voor een zou ik de leerlingen af gaan. Eentje moest op de stoel in het midden gaan zitten en iets over zichzelf vertellen. Ik ga op de stoel in het midden zitten en zie hoe er al een paar leerlingen binnen komen. Ik kon zo zien wie welke rol in de klas had. Jongens gaan naast jongens zitten en meisjes naast meisjes. Zoals ik wel had gedacht. Er blijft een stoel over en er komt nog net een jongen met vrolijke krullen binnen gerent. Zijn lichaam, die ogen. Wow. Hij neemt plaats op de enige vrije stoel die er nog is en ik zie iedereen om hem heen een beetje opzij schuiven. Ik had de stoelen zo neer gezet dat ze niet konden bewegen dus de leerlingen zelf gingen gewoon een beetje opzij. Ik ga staan en kijk de kring rond. "Ik ben Meneer Tomlinson, jullie nieuwe drama-docent en mentor. Ik ben 21 jaar en jullie mogen me ook gewoon Louis noemen." Zeg ik met een glimlach. Ik draai de stoel rond en kijk waar die uitkomt. Bij een meisje. "Vertel maar iets over jezelf." Ze snapt me en gaat op de stoel zitten. Ik ga op haar stoel zitten en zo gaat het door. Totdat we iedereen gehad hebben. "Oke, we gaan een spel doen. Zet jullie stoelen in rijen van vier achter elkaar. Twee groepen van 12 dus." Zeg ik. Gelukkig snapt iedereen me weer gelijk. Ik gebaar ze om nog iets verder uit elkaar te gaan. Ik pak een strandbal achter mijn bureau vandaan. "Jullie moeten bij het andere team proberen te scoren door de bal achter hun te gooien. Hier is goed teamwork voor nodig." Zeg ik. Ik gooi de bal in het midden. Dit was voor hun een leuk spelletje, maar ik kon gelijk zien door dit wie een beetje de leider is. Ik pak de bal weer terug. "Ga maar weer in een kring zitten." Zeg ik. "Vanmiddag hoeven jullie niet te komen bij het mentoruur ik wil alleen Harry even spreken." Ik knik even naar de jongen met de krullen. Er klinkt een hoop gelach. "Pas maar op dat hij u niet aanrand." Grapt een jongen. "Hoezo zou hij?" Vraag ik. "Omdat hij een flikker is duh" Ik schud even mijn hoofd. "En alsnog wat is daar erg aan?" Vraag ik. "Nou, gewoon, je weet nooit of zo'n iemand jou leuk vind." Ik zucht even. "Geloof me. Homo's vallen niet op hetero's." De bel gaat en iedereen loopt het lokaal uit.


Harry

Een paar mensen in de gangen duwen me hard aan de kant. Ik weet nou niet of het komt omdat iedereen snel naar huis wil of dat iedereen gewoon een verschikkelijke pesthekel aan mij heeft. Ik denk alle twee. De lokaaldeur staat al open en voorzichtig loop ik naar binnen. "Ah Harry." Zegt Louis, of meneer Tomlinson. Hij had wel gezegd dat we hem Louis mochten noemen maar ik weet niet of hij dat echt bedoelde. Hij gebaart dat ik bij de stoel bij zijn bureau mag komen zitten. "Dus vertel me is, wat gebeurt er allemaal in de klas?" Vraagt hij. Ik zucht even. "Ik val op jongens en dat is voor hun een heel groot probleem." Zeg ik. Ik kijk even naar beneden. "En weten je ouders erover?" Vraagt hij. Ik knik. "Die vinden me hetzelfde als alle mensen hier. Dik, waardeloos, een flikker." Zeg ik iets zachter. "Soms kijk ik gewoon naar mezelf en dan begin ik te snappen waarom mensen me niet leuk vinden." Dit is gewoon een heel moeilijk onderwerp voor me. Louis pakt mijn hand vast waardoor ik even een warm gevoel door mijn hele lichaam heen voel gaan. "Ik weet wat je door maakt maar je moet volhouden." Ik schud mijn hoofd en voel wat tranen opkomen. Hij denkt nu vast dat ik een mietje ben. "Ik kan het niet meer. Dit gaat zo al meer dan vijf jaar." Zeg ik terwijl ik zachtjes snik. Ik voel twee warme armen om me heen wat wel die van Louis moeten zijn. "Iedereen haat me, en ik geef ze gelijk. Ik ben gewoon lelijk." Zeg ik. "Voor mij bent je goed genoeg. Perfect eigenlijk." Ik kijk op naar hem met betraande ogen als hij dat zegt. Het lijkt alsof we twee magneten zijn die naar elkaar toe worden getrokken. Voor ik het weet zitten zijn lippen al op de mijne. Ik zoen hem zachtjes, en hij zoent terug. Als ik merk wat ik aan het doen ben haal ik snel mijn lippen van de zijne af. "Ik-uh-ik." Ik lijk niet meer uit mijn woorden te kunnen komen. "Vind je me leuk?" Vraagt Louis dan. Ik knik en voel mijn wangen rood kleuren. Hij drukt zijn vinger tegen de onderkant van mijn kin. "Dan is het goed toch?" Hij zette de zoen weer verder.



Alles ging goed. We deden normaal en lieten niemand merken dat we elkaars vriendje waren. Na schooltijd ging ik meestal naar hem toe. In het weekend smste ik hem altijd, of belde ik hem. Ik kon niet naar hem toe omdat hij te ver weg woonde.
Ik zat bij geschiedenis toen ik de intercom af hoorde gaan. "Willen meneer H. Styles en L. Tomlinson naar mijn kantoor toe komen? Nu." De geschiedenisleraar knikte als teken dat ik mocht gaan. Voor de zekerheid nam ik ook gelijk mijn tas mee. Ik zag Louis een etage lager de trap ook af lopen en ik liep hem achterna. Toen we bij de kamer van de directeur aan waren gekomen opende ik de deur.
"Jullie weten allebei wel waarom jullie hier zijn denk ik?" Ik beet even op mijn lip en schudde mijn hoofd. De directeur liet een plaatje aan ons zien waarop duidelijk te zien was dat Louis en ik aan het zoenen waren.
"Verkering met een leraar, leerling is streng verboden op deze school. Ik snap dat jij dat misschien niet weet Harry, maar meneer Tomlinson weet dat wel. Daarom zou ik hem een school-verbod geven. Tomlinson, jij kan zo jouw spullen gaan pakken en Harry, jouw ouders zal ik hier eens een niet zo plezierig telefoontje over geven." Ik slikte de brok in mijn keel weg en zonder nog iets te zeggen lopen Louis en ik de kamer uit. "Mijn ouders vermoorden me als ze dit te horen krijgen." Zeg ik. Louis wist hoe erg mijn ouders waren. Ze waren net zoals iedereen hier. Ze haatten mij. "Ga met me mee, dan kunnen we samen zijn." Was zijn simpele antwoord. "En mijn examen?" Hij dacht even diep na. "Ik betaal school wel voor je." Zegt hij dan. "Wil je mee mijn spullen ophalen?" Vraag ik. Louis knikte. En zo ging het ook. We pakten hier op school al onze spullen om dan vervolgens thuis mijn spullen te halen. Mijn moeder had woedend in de deuropening gestaan en zelf ook gezegd dat ik weg moest gaan.


Nu, één jaar later ben ik de gelukkigste jongen van de hele wereld. Ik had mijn examen gedaan en was geslaagd. Een paar weken geleden had Louis me gevraagd met hem te trouwen en ik had ja gezegd. Hij is de liefde van mijn leven, dus ik zag geen idee om nee te zeggen. Met z'n tweeën lopen we hand in hand door de rustige straten van Doncaster. Waar Louis woont. Soms gaan we wat winkels binnen om iets van kleding te bekijken en ook te kopen. Na ruim twee uur gelopen te hebben ben ik doodop en besluiten we maar naar huis te gaan. We wonen in een soort hotel maar dan kan je de kamers gewoon kopen. Na even in de lift gestaan te hebben naar boven loop ik tevreden onze kamer in. Ik hang mijn jas op de kapstok en trap mijn Converses uit. Ik plof neer op de bank en voel dan hoe Louis op mijn schoot gaat zitten. Ik sla mijn armen om hem heen en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik druk wat zachte kusjes zijn wang. Ik kijk even naar de ring om mijn vinger. Ik ga op de bank liggen en druk Louis tegen me aan. Er kwam alleen maar familie en vrienden van zijn kant. Ik had geen vrienden en mijn familie heeft me verlaten. "Waar denk je aan babe?" Ik haal mijn schouders even op. "Aan jou," Zeg ik dan met een glimlach. Hij drukt zijn lippen op de mijne en voor ik het weet lopen we - al kussend naar onze kamer. Louis drukt me op bed en maakt de knoopjes van mijn blouse los. Hij begint me te zoenen. Eerst op mijn mond en dan steeds verder naar beneden. Ik doe zijn shirt uit en laat mijn handen oven glijden over zijn borstkas. Ik kijk in zijn ogen waar lust en liefde in te zien is. Ik voel hoe hij mijn broek naar beneden word getrokken en hij dan plagend met zijn vingers over mijn boxer heen gaat. Ik sluit mijn ogen even en kreun als ik een hand mijn boxer in voel gaan. Hij speelt wat met de rand van mijn boxer en trekt die dan uit. Hij begint te trekken en drukt wat kusjes op mijn lippen terwijl ik zijn broek probeer uit te doen. Wat ook lukt. Ik trek hem op me en begin hetzelfde te doen als hij bij mij. Na een tijdje stopt Louis. Hij duwt mijn handen weg tegen het bed aan en duwt mijn benen uit elkaar. Ik voel hem tegen me aandrukken en kerm zachtjes als hij in me komt. Hij begint te bewegen. "Oh, Louis.." Kreun ik. Ik breng mijn handen naar mijn zaakje maar Louis drukt ze vervolgens weer weg om het zelf te pakken. Hij begint te trekken en ik haal mijn handen gefrustreerd door mijn haar heen. Ik beweeg een beetje met hem mee. Hij draait ons om zodat ik bovenop zit en hij onderop. Maar wel dat hij nog in mij zit. Ik zet mijn benen goed en begin op en neer te bewegen. Louis deed nu zelf helemaal niks en keek naar me terwijl ik mezelf aan het verwennen was. Hij pakt mijn zaakje weer vast en begint daaraan te trekken. Als ik bijna op mijn hoogtepunt komt haalt hij een soort ring tevoorschijn die hij voor een deel om mijn zaakje heen doet zodat ik niet klaar kan komen. Ik schreeuw zijn naam bijna uit als ik hem opeens heel hard mee voel bewegen. Ik doe mijn armen om zijn nek heen en beweeg nog steeds. Gehijg en gekreun heeft de kamer inmiddels gevuld. Als ik voel hoe hij weer begint te trekken houd ik het bijna niet meer uit. Hij haalt de soort ring van mijn zaakje af. "Ik kom Haz." Kreunt hij. "Samen." Zeg ik hijgend. Ik voel hoe hij in me spuit en ik vervolgens over zijn buik. Ik ga voorzichtig van hem af en pak een doekje wat ik aan Louis geef. Ik ga naast hem in bed liggen met mijn hoofd op zijn borstkas. Ik hijg nog een beetje na. Louis drukt een kus op mijn voorhoofd. "We blijven altijd samen. Tot de dood ons scheid." Zeg ik.



En? Like? :). Ik ben niet goed in 16+ schrijven

Reageer (1)

  • LarryIsLove

    Precies zoals ik het me voorstelde!!!
    Dankjewel lieverd <3
    En trouwens, het 16+ stuk was super hoor (:
    xxxxxx<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen