hahahahahahahaha ik echt zo tegen mijn stiefvader '' wat ga je doen ?'' hij echt zo '' gaat jou niks aan '' en ik echt oz van '' PORNO '' en mijn zusje echt zo van '' ik dacht hetzelfde (btw ze is 13 OMFG ) en toen schoten we in de lach en hebben we de slappe lach gekregen tijdens de afwas XD

Louis Tomlinson POV

Ik haal opgelucht adem als ik zie dat ik nog op tijd ben ,ik gooi mijn tas over mijn schouder en loop richting de kamer van de conciërge " meneer mag ik wat note papiertjes je weet wel die hele kleine en ook een rooie watervaste stift ?" vraag ik met puppyogen " Waarvoor heb je ze nodig Tomlinson ?" vraagt hij terwijl hij me van onder zijn bril dringend aankijkt " ik heb ze nodig meneer omdat ik het meisje van me dromen wil laten weten hoe veel ik van haar hou " als ik het schaamrood naar mijn wangen voel stijgen dringt het pas tot me door wat ik heb gezegd " hier heb je het ik wil de stift vanavond terug oké " ik knik heftig en loop met een glimlach van hier tot Tokio en weer terug naar mijn lokaal waar ik naast Harry ga zitten .

Als ik eindelijk verlost ben van de vier uurtjes school loop ik naar het fietsenrek en pak mijn fiets tot ik me bedenk dat ik helemaal niet weet wat Brooklyn nou leuk vindt , ik kijk om me heen op zoek naar haar vriendinnen tot ik Morgan zie lopen , ik weet niet hoe snel ik bijhaal moet zijn en moet vragen :" weet jij wat Brooklyn leuk vindt om te doen op de romantische manier ?" ze schrikt op maar vermand zich dan en trekt een typisch denkgezicht , zoals Harry dat ook kan doen " ze vindt picknicken leuk om te doen tijdens de zonsondergang Euhm strandwandelingen maken Ja ik hoop dat ik iets mag weten waarvoor je dat nodig hebt ?" vraagt ze stiekem , ik kijk naar beneden en voel het schaamrood naar mijn wangen stijgen en is mijn hoofd zo roos als een tomaat en zijn mijn schoenen nu wel erg interessant voor ik wat kan zeggen kapt Morgan me af " je vindt haar leuk of nie ?" ze reageert normaal en niet zo van OMFG je hoort bij mij.Voor ik wat kan zeggen is ze me alweer voor en begint te lachen met ene glimlach die ik niet kan onderscheiden "niks tegen Brooklyn zeggen breng haar maar naar de lantaarnpaal hiervoor om 4 uur oké wil je dat doen ? " vraag ik haar ze knikt en loopt dan weg nadat ze nog even had gezwaaid fietste ze weg . Als ik mijn trance ben loop ik weg naar mijn fiets en haal het slot eraf en fiets naar het cafeetje op de hoek bij de stad "mag ik een koffie ?" ze knikt en schrijft het op om weer weg te lopen , ik begin met "sweetheart" en een pijltje eronder de volgende schrijf ik "no words can describe my love for you " met weer een pijltje .
Vier koffie's en heel wat memopads verder ben ik er klaar voor en hang ze op en nu hopen dat niemand ze eraf haalt
Als ik in mijn pak in mijn kamer voor de spiegel sta ben ik toch wel zenuwachtig en ik voel het ringetje wat ik zelf heb gemaakt voor haar in mijn zak branden .
Ik loop richting het lantaarnplaatje en zie Broorlynn als staan , ik sein naar Morgan en zei beging tegen Brooklyn te praten over die briefjes , ik heb op elk briefje een letteren haar naam geschreven zodat als ze bijna bij mij is weet dat het wel voor haar is ,ze volgt de briefjes en ik loop snel naar de picknick plek .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen