Foto bij 09

Yeah ik heb een kudo

Diana Lilly Simons

Ik liep met kyra naar mijn auto. We zouden maar Port Angeles gaan. Zijn Sky en Seth een stelletje Di, vroeg Kyra. Nee volgens mij niet ze heeft hem gister ontmoet op het strand, waarom vraag je dat. Oh gewoon, omdat ze het wel kan vergeten hij is van mij en ik wil dat je tegen je zusje zegt dat ze uit zijn buurt moet blijven, zei ze. En waarom zal ik dat doen, want volgens mij is Seth degene die haar achtervolgd, antwoorde ik boos en ik trilde een beetje. Waar kwam al die woede ineens vandaan. Twee jongens waarbij Skylar in de pauze zat keken onze kant op. Weetje Kyra laat ook maar, ik wil niet dat je zo over mijn zusje praat. Ik draaide me om en liep naar de kantine zodat ik op haar kon wachten, want ze is een uur later uit dan mij. Terwijl ik langs de jongens liep keek ik ze aan. Daarna liep ik verder. Ik ging zitten en haalde mijn muffin te voor schijn. Ik was zo opgelucht dat ik die had bewaart. Een half uurtje later zag ik Sky lopen en riep ik haar naam. Hè Di ik ben zo blij dat je hier bent anders moest ik lopen. Er kwamen drie jongens aan lopen. Het waren Seth en twee anderen die ik niet kende. Toen ik mijn ogen kruiste met 1 van de twee voelde ik me raar. Di gaat er wel. Sky zwaaide met haar hand voor mijn gezicht. Oh ja hoor ik dacht ergens over na haha. Di dit zijn Collin en Brady. Brady dus zo heette de jongen die me zo vreemd aankeek Sky zullen we maar naar huis gaan? Ja is goed tot morgen jongens.

Reageer (1)

  • Sonyara

    haha erg grappig:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen