Teen 19
De volgende morgen was ik pas na de middag wakker geworden. Ik had de hele avond liggen piekeren, maar mijn besluit stond vast: Ik zal de jongens niet laten vallen. Daarmee zou ik Charlotte teveel pijn doen. Maar of ik en relatie met Liam aankan dat weet ik nog niet zeker. Ik denk wel dat ik het risico zou kunnen nemen. Ik hoop met heel mijn hart dat hij anders is dan de anderen...
Ik ging langzaam rechtop zitten en checkte mijn smsen. Ik had nog geen minuut geleden een sms gekregen van Liam.
Liam: "Check je voordeur, er is post (:"
Ik fronste mijn wenkbrauwen en stond op. Ik zag Charlotte in de tuin rondlopen. Ik liep in mijn pyjama en ochtendkapsel naar de voordeur. Ik opende geeuwend de deur en daar stond Liam. 'Post?' Vroeg ik grinnikend. Hij haalde zijn schouders op en haalde een roos achter zijn rug vandaag. Ik glimlachte en nam de roos aan. 'Dankje.' glimlachte ik. 'Kom binnen.' Lachte ik daarna. 'Oh shit!' Zei ik. 'He erm wil je iets drinken.' Zei ik vlak voor hij de woonkamer wou inlopen. 'Uh oke-'
'Of weet je, ik zal je een rondleiding geven.' Zei ik. Nog voor hij kon protesteren sleurde ik hem al de trap op.
'Dus dit hier is da badkamer, en daar heb je de slaapkamer..' Vertelde ik. 'Laura, verberg jij iets voor me in de woonkamer ofzo?' Grinnikte hij. 'Wat nee? Behalve mijn flatch screen tv..' Antwoordde ik. 'In je tuin dan.' Ging hij verder. 'Oke op naar de logeerkamer.' Glimlachte ik en ik liep verder. 'Aha! Je verbergt dus wel iets voor me!' Zei hij terwijl hij achter me aanliep. 'Nee tuurlijk niet!' Zei ik. Ik ging de kamer in. 'Dan vind je het vast niet erg als ik even in de je tuin ga kijken?' Vroeg hij. Ik vervloekte mezelf. 'Niet dus.' Zei hij luchtig en hij liep weg. 'Nee wacht!' Riep ik. Bedenk iets Laura bedenk iets! 'Waarom niet?' Vroeg hij. 'Omdat..' Komaan Laura bedenk iets! Ik kan ook... Nee dat kan ik toch niet doen? Maar ik heb geen andere keus...
'Laura, wat is er?' Vroeg hij me lachend. 'Niks.' Antwoordde ik luchtig. 'Als er niks is heb je er vast niks op tegen als ik even in je tuin ga kijken.' Glimlachte hij. Hij draaide zich en wou weglopen. Ik nam zijn pols beet en trok hem terug, razendsnel had ik mijn lippen op de zijne gedrukt. Hij beantwoordde mijn zoen door me dichter tegen zich aan te drukken en zijn ene hand op mijn wang te laten rusten. Ik wist niet wat er precies gebeurde maar ik wist wel dat het me een goed gevoel gaf. Ik wist niet zeker of ik hiermee door moest gaan maar veel tijd om daarover na te denken kreeg ik niet. Mijn voeten bewogen automatisch richting het bed en mijn handen vonden zonder problemen de rand van zijn shirt. Nog steeds zoenend liet ik me op het bed vallen. Hij kwam boven me hangen, hij kuste mijn wang, richting mijn sleutelbeen tot mijn hals. Ik hoopte maar dat hij geen zuigzoen ging achterlaten. Ik slaakte een zucht van genot en werkte met mijn handen zijn shirt naar boven. Man, die dude heeft geweldig lichaam! Het kon me op dit moment niet schelen hoe fout dit eigenlijk is.
Zijn handen tasten heel min lichaam af, hij nam voorzichtig de randjes van mijn shirt beet en schoof het langzaam naar boven.
Mijn lippen vonden de zijne weer en al zoenend opende ik zijn gesp. Mijn eigen pyjama broek verdween ook al snel.
Langzaam komt hij in me en een kreun verlaat mijn mond. Hij voert het tempo op en begint ritmisch te stoten. Ik laat mijn hoofd op zijn schouder rusten, hoe sneller hij soot, hoe luider mijn kreunen worden. Het voelt al eeuwen geleden en er is niemand voor wie ik me moet inhouden dus ik laat me helemaal gaan. Ik voel hoe Liam zachtjes hijgt in mijn nek waardoor mijn nekhaartjes overeind gingen staan. Zijn stoten gingen steeds sneller en dieper, ik voel dat ik bijna kom. Ik gooi mijn hoofd in mijn nek en laat een luide kreun los. Ik kijk Liam aan, die me lachend aankijkt. Hij stoot nog steeds verder en aan zijn gehijg te horen, komt 'ie ook bijna. Alles voelt zo gevoelig van onder, maar het blijft heerlijk. Liam stoot nog één keer hard en ik kreun weer. Man wat heb ik dit gevoel gemist!
Reageer (2)
Wow, snel...
1 decennium geledenAhhww cutee
1 decennium geledenxx