Bella POV
Eindelijk rust, mevrouw is altijd zo druk, echt hoe kun je zo druk in de ochtend wezen. Nee jaloers was ik niet, shoppen was niet mijn ding. Ze waren net goed de deur uit en ik slaakte een zucht van opluchting. "Eindelijk rust, ADHD patient" piepte ik zacht in me zelf, ik hoorde zacht gegrinnik en keek geschokken op. Ik voelde me lichterlijk rood kleuren, "ik denk dat ik me maar even ga omkleden" zei ik zacht en stond teven op en liep rustig de trap op. Eindelijk kon ik me rustig omkleden, ik trok me tas open en keek tot mijn schik, "Aurora dief" blafte ik nu boos, waar het heck is mijn broek, dit ga je niet menen he. Ik hoorde iemand de trap op stormen en er werd zacht op de deur geklopt. "Is der iets?" vroeg de lieve stem van Jasper. "Ja Aurora de dief me broek" piepte ik nu naar hem. Mokkend trok ik maar een andere broek uit me tas, en een shirt trok ze aan en liep achter Jasper aan de kamer weer uit, naar beneden. Ik hoorde Emmet grinniken. Wierp hem een boze blik toe en al snel nam ik maar weer plaats op de stoel. "Echt niet te geloven, zusjes wat moet je der mee" blafte ik nu in het rond, "als ze echt al mijn kleren gaat aantrekken pas ik het straks niet meer" mompelde ik nu tegen me zelf. Emmet begon nog harder te lachen en ik voelde gewoon alles trillen, wierp hem een boze blik toe. "Heey Bells, heb je zin om film te kijken?" vroeg Rosalie nu glimlachend, ik knikte naar der en stond op. Langzaam slenterde ik achter Rosalie aan naar haar kamer. "Hey Rose heb jij dat niet met je zusje, dat ze je kleren inpikt?" vroeg ik wat verwrongen, ze schudde haar hoofd, "nee dat past ze allemaal niet" grinnikte Rosalie naar me. Ik knikte maar en liet me op haar bed neerploffen. Samen film kijken leek me een stuk leuker zonder al dat gemok.

Reageer (1)

  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen