Foto bij Hoofdstuk 28!!

Kom op zeg 4 abbo´s en maar 1 reactie volgens mij lezen jullie het niet ofzo!!!

geschreven door @heartdream

Aurora Pov

Ik geloofde gewoon niet dat Bella hetzelfde broekje had net als mij maar goed ze heeft wel een goede smaak.
Ik was vandaag op een of ander manier heel hyper en begon gewoon letterlijk op en neer te springen.
Ik zag Edward lachen en hi zij 'Je bent gewoon een tweede versie van Alice' Ik lachte en begon verder te springen.
Toen kwam Alice aan huppelen en begon ook op en neer te springen. Toen zeiden we te gelijk 'Zullen we vandaag gaan Shoppen'
We lachten allebei en ik dacht even dat ik Bella Jaloers zag kijken maar ik vergiste me gewoon.(geloof ik).
Toen zei ik 'Oke wacht ik ga me omkleden' Ze knikte en ik liep huppelend over de trap. Iedereen keek me echt met een blik van Hoe kan je nou huppelen op de trap Blik kijken. Toen ik boven was pakte ik een leuk en kleurige Kleding en ik pakte mijn schoenen en deed mijn blonde haar met een strikje vast en ik deed ook een beetje make up Ik ging naar benden en zag bella met een open mond mij aanstaren. Ik liep naar Alice en zij keek mijn kleren aan en zij 'Wij worden dus echt shop BFF's' Ik lachte zwaaiden nog naar iedereen en naar Bella en net toen ik weg wou gaan kwam Alice weer binnen en ze vroeg aan Bella 'Hey wil je mee' Bella schudde haar hoofd en ik keek een beetje treurig en ik zei nog 'Doeiiiiiiiiiiii' Echt met veel i's achter mekaar en Alice trok me mee haar auto in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen