Foto bij In your arms, I feel save [005]

Louis William Tomlinson


Mijn hoofd rust op de schouder van Harry. Als ik de capuchon niet op had zou hij nu mijn vrolijke heen en weer wiebelende kattenoortjes kunnen zien .De muziek die uit het oordopje komt is rustgevend. Mijn ogen hou ik gesloten en ik nestel me nog wat meer tegen de jongen naast me. Langzaam zoek ik met mijn handen wat om vast te pakken. Uiteindelijk pak ik zijn hand met mijn beide handen vast. Verlegeken de zijne zijn mijn handen heel klein. Mijn nageltjes druk ik voorzchtig in zijn hand. Ik wil hem geen pijn doen. Even open ik mijn ogen. Harry kijkt me bedenkelijk aan. alsof er wat was. Verlegen draai ik mijn hoofd weg en sluit miijn ogen. Zijn hand laat ik weer uit de mijne glijden. Langzaam dommel ik weg terwijl de muziek nog zachtjes weerklinkt.

'Louis, kom hier.' De stem is duidelijk hoorbaar terwijl zijn voetstappen me achtervolgen. Steeds harder ren ik door. 'Louis.' Zijn stem klinkt dreigend en een benauwde piep verlaat mijn mond. Ik moet hier weg komen en snel ook. Ik sla de hoek om en ren de volgende lange gang door. Zijn voetstappen dreunen achter me aan, lijken te weerkaatsen tegen de muren en klinken steeds harder. Even kijk ik achterom. Iets blijft achter mijn voet haken en ik val met een harde klap op de grond. Een hevige pijn schiet door mijn been en ik kruip verder. 'Oh... Louis..' Een spottende lach weerklinkt en de voetstappen komen dichterbij. Paniekerig kijk ik rond. Er staan nergens dozen of andere spullen om me te verstoppen. Nee.. De hele gang is leeg. Mijn enige hoop is de deur aan het einde van de gang maar.. Niet aan denken. Gewoon doen. Ik kruip er heen. Steeds een stukje verder en verder. 'Boe.' FLuistert een stem in mijn oor. Een hand grijpt mijn kraag en voor ik het weet lig ik versuft tegen de muur aan.

Reageer (3)

  • Ariella

    snel verder :)

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    ....Aaaw, Arme Lou..

    1 decennium geleden
  • HorrorxHoran

    OMG!! Why?! Louis moet het gewoon leuk hebben en geen nare drome hebben .. jij.. jji.. monster (grapje hou van je :p)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen