Ik ben het weer GIRL89...

SORRY voor KLEIN hoofdstukje!!!!

Bella POV
We gingen met ze twee naar de bioscoop, ik in mijn Gryffoenor outfit en Aurora natuurlijk ook in haar Gryffoendor outfit, samen zouden we er een leuke avond van maken. We zouden de films beleven in onze kleren, zoals ze daar waren in de film. We gierde het uit van het lachen, en in de kleine pauze namen we beide nog even de moeite om even onze benen te strekken en daar nog eens vurig over te spreken. De film liep ten einde dus zo ook de avond. Samen liepen we arm in arm de bioscoop uit naar de truck, thuis zouden we samen nog een drankje doen en het vurig hebben over wat we nu precies allemaal gingen doen, aangezien ik graag mezelf wilde zijn en Aurora ook moesten we der toch nog even over hebben. In de auto zette ik de track's aan wat ik stiekem had opgenomen, en we blerde en gierde van het lachen op weg naar huis. Ik had nog nooit zo'n leuke avond met me zusje gehad, eigenlijk verschillen we helemaal niet zoveel van elkaar. Misschien in sommige dingen, maar ook niet geheel. Ik moest mijn schaamte maar opzij zetten en laten zien wie ik ben, niet mezelf achter een lelijk masker blijven verstoppen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen