Foto bij 2.

Lori p.o.v.

Samen met een hele groep andere mensen sta ik te wachten in de back-stage. Naast me staan 2 hyperventilerende tieners die blijkbaar ook de jongens gaan ontmoeten. ik probeer mee te luisteren naar wat ze zeggen. "Oh my carrots, Laure! kunt gij geloven dat we one direction in het echt gaan zien?" vraagt een meisje met lang bruin haar en een bril. "Ik weet het, 't is echt niet te geloven! Nu kan ik eindelijk mijne vent, de Niall ontmoeten!" antwoordt een meisje met een roze muts op. "En gij uwe Louis!" gaat ze verder. Haar Louis? HAAR LOUIS?! Ze moest eens weten! Denken die meisjes echt dat ze een kans maken bij MIJN Louis? Louis is van mij! Net als ik iets tegen hen wil zeggen, loopt er iemand binnen. Het is de bodyguard van 1D. "Hallo iedereen, mijn naam is Paul" zegt hij. "OMC, Paul!" schreeuwt het meisje met de roze muts. Even kijkt hij haar verbaast aan maar al snel gaat hij verder. "Jullie mogen met de jongens op de foto en even meet ze kletsen, maar maak het niet te bont! Anders gooi ik je er zo uit!" waarschuwt hij ons. "Oké lads, kom maar binnen!" zegt Paul en de deur gaat open. Het wordt muisstil in de kamer en ik kon de meisjes naast me hevig horen ademen. Als eerste komt Harry naar binnen. De 2 meisjes schreeuwen het uit. Dan komt Liam door de deur, gevolgd door Zayn en Niall. Als laatste komt Louis binnen. Hij ziet er prachtig uit. Zijn bruine haren, zijn blauwe ogen, zijn prachtige glimlach... . Hij glimlacht naar alle fans en dan ziet hij mij. Hij kijkt me recht aan met zijn hemelse kijkers en even verstard zijn blik. Dan lacht hij zijn tanden bloot en zwaait naar me. Ik lach terug en zwaai naar hem. Hij is zo perfect. Hij doet een teken dat ik naar hem moet komen. Als ik bij hem ben geeft hij me een dikke knuffel. Ik voel zijn warme huid tegen de mijne branden en het lijkt alsof er brandwonden zijn op de plekken waar hij me heeft aangeraakt. Als hij loskomt uit onze omhelzing kijkt hij me lief aan en zegt vrolijk zoals alleen hij dat kan; "Lori, wat leuk om je te zien! Ik en de lads gaan staks iets drinken, waarom ga je niet mee? dan kunnen we bijpraten!" En zo gezegd, zo gedaan. Na de meet & greet zijn we naar 1 of andere gezellige pub gegaan. De andere jongens vielen wel mee, maar ik had alleen oog voor Louis. En Louis had blijkbaar ook alleen oog voor mij want we hebben uren zitten praten. We haalden herinneringen op en we lachten ons kapot. Tot een knap meisje met bruine krullen op zijn schouder tikte. "Louis?"
.

Reageer (2)

  • Solavellan

    Typisch laure helemaal gek :p e Laure gij zou nog erger zijn! :p

    1 decennium geleden
  • LaureWithAnE

    Saaaaaaaam! Zo zou ik nooit doen! Maar zo'n mooi verhaal! Snel verder?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen