5: The mangekyou sharingan - Sasuke Vs Kakashi part 2
Vs: teken voor Engels woord versus : tegen ( in deze context Iemand vecht TEGEN iemand.) -zie titel-
Final Valley
Wat gaat hij doen? vroeg sasuke zich af en keek toen recht in Kakashi's sharingan oog. 'De Sharingan?' vroeg Sasuke hoofd shuddend. 'Ten eerste ; heb ik er twee. En ten Tweede ; is het een zeer oude truc Kakashi.' Tijdens Sasuke's gepraat gooide hij shuriken op hem af. 'Jij bent niet de enige met een nieuwe techniek hoor!' schreeuwde Kakashi.' Mangekyou sharingan!' voegde hij er op het einde aan toe. terwijl Sasuke opzij sprong keek hij in de ogen van Kakashi en werd opgeslokt. 'Je beleeft nu duizende jare pijn in één seconde.' pochte Kakashi met zijn nieuwe jutsu. Te vroeg gejuicht. Hij voelde het koude staal van een kunai dwars door zijn masker op zijn keel. Je bent niet de enige die een Bunshin lichaam kan maken hoor.' zei sasuke met een lach. 'Hier houd het gevecht op.' Kakashi wouw de handen van Sasuke vast grijpen voor ze een zegel konden maken maar in tegenstelling tot wat Kakashi verwacht had bukte Sasuke zich en blies de grond vol bliksem. Kakashi voelde de shocken door zijn lijf gieren en viel op de grond. 'U had gemakkelijk weg kunnen springen waarom deed u dat niet?' vroeg Sasuke maar Kakashi weigerde een woord te zeggen. 'Die nieuwe sharingan gebruikt blijkbaar veel chakra.' Merkte Sasuke op. Shit ik kan mij amper bewegen en heb nog geen druppel chakra over wat nu?dacht Kakashi. 'Ik hed veel veel meer van u verwacht sensei.' zei Sasuke een schoot met een kunai in de hand op Kakashi af. In nog geen seconde stond Kakashi achter hem met zijn hand vast en de kunai naar Sasuke gericht. 'Dit kan nog lang duren' zuchtte Sasuke en gebruikte weer de substitutie. Nu hun chakra op was konden ze alleen nog maar taijutsu gebruiken. Kakashi begon met een trap in Sasuke's maag en duwde dan zijn hoofd naar beneden om het vervolgens met zijn knie weer omhoog te slaan en hem op zijn rug te laten vallen. Het bloed spoot uit zijn mond zoals lava uit een vulkaan. Hij sprong recht en trok zijn zwaard. Hij voerde meteen een gevaarlijke slag op het hoofd uit die Kakashi meteen pareerde met zijn kunai. Maar Sasuke zette zo veel druk op zijn zwaard dat de kunai brak. Gai ik heb je taijutsu nodig. Dacht Kakashi. Hij vloog op Sasuke af , die vervolgens weer op Kakashi's hoofd mikte maar Kakashi bukte. Maar het was blijkbaar maar een schijnbeweging geweest want Sasuke liet zijn zwaard zakken. Recht in de schouder van Kakashi en trok hem er met een ruk weer uit. 'Aaaaargh!' schreeuwde Kakashi maar ondanks de pijn stond hij dapper terug op. 'U bent in de verkeerde familie geboren u had een uchiha moeten zijn. Ach ja dan was u nu al wel gedood door mijn broer.' zei Sasuke maar Kakashi negeerde de woorden en ging weer de aanval in. Weer het zelfde eerst doen alsof hij het op Sasuke's hoofd gemund had dan bukken voor het zwaard maar nu werd het anders. Kakashi wouw op Sasuke's hand slaan om het zwaard over te nemen maar zonder de sharingan schatte hij Sasuke's snelheid verkeerd in en raakte zijn zijn arm waardoor het zwaard wel uit zijn hand viel. Kakashi ging in een vloeiende beweging met zijn voet over de grond en hij vloerde Sasuke. Hij graaide het zwaard van de grond en drukte het tegen Sasuke's keel. Sasuke lag op de grond zonder chakra hij was verloren. 'Gaat u het doen? U opdracht, gaat u hem uit voeren en mij vermoorden?!'
Reageer (2)
Nee...Nog een week.
1 decennium geledenniet leuk!!!
1 decennium geledenwaarom stop je nou juist hier!!!
snel verder please!!!