~ 12
Ik sta oog in oog met Rein. Rein mijn held, mijn idool. Er valt een ongemakkelijke stilte. Ik weet niet wat ik moet zeggen, of doen. Uiteindelijk wordt de stilte verbroken door de Celine. 'We staan op tijd hoor.' zegt ze ongeduldig. Oja dat is waar, ik moet zo optreden. Rein gaat een stap aan de kant en ik wil de deur uitlopen, naar het podium, waar al duizenden gillende meiden staan te wachten op mij en de jongens. Opeens houdt Rein me tegen. 'Ik wilde je nog even voorstellen aan de jongens.' zegt hij. Ik kijk naar Celine die knikt. Rein pakt m'n hand en neemt me mee naar een paar deuren verderop. 'MainStreet' staat er met grote letters op. Hier zitten ze dan, de jongens waar ik al maanden lang van droom. De deur gaat open en Rein neemt me mee naar binnen. 'Hoi' zegt ik ongemakkelijk. 'Dit is dus Britney, Britney Carter.' stelt Rein me voor. 'Ja we kennen haar hoor.' zegt Daan lachend. Ik schud ze allemaal een hand en we kletsen nog even.
Celine komt binnen en zegt dat ik moet optreden. 'Succes.' zeggen de jongens in koor en moeten lachen. Ze geven me allemaal een knuffel. Nu is Rein aan de beurt, hij loopt naar me toe en omhelst me. Wauw, dit heb ik altijd al eens gewilt. 'Na het concert, deze kleedkamer.' fluitert hij in m'n oor.
Ik loop het podium op, het gegil wordt alleen maar erger. Ik zwaai naar wat mensen, ook naar Marloes en Mandy. Echt raar dat ze me nu niet herkennen als Stacey. Ik lach wat in mezelf. De eerste noten van Moments klinkt door de boxen. Met dit nummer werd ik beroemd. Het gaat over een verliefd stel, de onvergetelijke momenten die ze beleven. Mij is dit nog nooit overkomen, nooit een serieuze liefde.
Er zijn nog geen reacties.