Slaperig kijk ik op m'n wekker. 7'00. Vandaag vrijdag, nog 1 dagje school en dan weekend. HET weekend. Optreden bij MainStreet. Jezelf zijn nu, niet denken aan Britney. Ik sta op en loop naar de badkamer. Wat zie ik er altijd uit 's morgens. Ik kleed me uit en gooi m'n pyama in de wasmand. Draai de kraan van de douche open. Ik voel de hete stralen van de douche over me heen lopen. Ik kan zo genieten van een warme douche 's morgens, vooral als ik net uit bed kom.

Snel doe ik wat make - up op en pak m'n tas. Drama, Nederlands, bio en economie vandaag. Nog snel check ik of alles erin zit. Boeken vergeten staat zowat de doodstraf op bij mij op school.

Precies optijd kom ik bij de kruising aan. Hier spreken Mayra en ik altijd af om samen verder naar school te fietsen. Ik kijk achter me en zie Mayra al aankomen. 'STACEY' roept ze vrolijk naar me. Ik heb nog nooit gesnapt hoe je 's morgens zo vrolijk kan zijn. 'MAYRA' roep ik minder enthousiast terug. 'Ik ben zo blij voor je, je staat gewoon in het voorprogamma van MainStreet.' schreeuwt Mayra. 'Niet zo hard.' sis ik. Het is al telaat, alle ogen zijn op mij gericht.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen