Gespannen wacht ik af tot Celine eindelijk weer begint te praten. 'Je kent wel die boyband, MainStreet ofzo?' begint ze. Mijn hart begint sneller te kloppen. 'Ja?' vraag ik. 'Volgende week geven ze een concert, in het Gelredome volgens mij, ze willen graag jou in het voorprogamma hebben!' roept Celine enthousiast. Oh my god. 'Nee serieus?!' schreeuw ik. 'Ja echt, serieus.' zegt Celine. Ik schreeuw wat random woorden die samen geen zinnen vormen. Mijn gedachten slaan op hol. 'Meer informatie krijg je morgen.' verstoord de stem van Celine m'n gedachten. 'Is goed!' roep ik en hang op.
Ik ren naar beneden en vlieg m'n moeder om haar nek. 'Ik mag het voorprogamma van MainStreet doen!' schreeuw ik in haar oor. Ze kijkt me aan. 'Je bedoeld Britney...' zegt ze. Meteen betrekt m'n gezicht. 'Ja nou ja, de andere ik mag het voorprogamma van MainStreet doen.' zeg ik dan. 'Weet je wel zeker dat je dit lang volhoud, je dubbele leven? Komen er geen problemen van?' zegt m'n moeder bezorgd. 'Ja mam.' zeg ik geïrriteerd.

Eenmaal weer op m'n kamer pak ik gelijk m'n telefoon en bel Mayra op, mijn beste vriendin. Ja die, waarvan de tante mijn manager is. 'STACEY SCHATJE!' schreeuwt de als ze opneemt. 'MAYRA CUTIE!' roep ik terug. 'Ik moet je iets vertellen.' zeg ik ernstig. 'Wat is er?' vraagt ze. Meteen klint haar stem een stuk minder enthousiast. 'Ik mag het voorprogamma van MainStreet doen!' zeg ik blij. 'OH MY GOD ECHT?' roept Mayra verbaasd. 'Ja' zeg ik blij. 'Wauw echt geweldig Stacey!' zegt Mayra. Mayra is geen Mainiac, zo noemen de fans van MainStreet zich, maar ze vind hun wel leuk. 'Ik twijfel nogsteeds aan je dubbele leven, het gaat lang goed, er komen problemen Stacey.' zegt Mayra opeens. 'Tja, we zien het wel.' zeg ik droog. Ik heb echt geen zin in dit gezeik.

Na nog even gepraat te hebben met Mayra kijk ik even op m'n twitters. Ja ik heb er twee. Één voor Stacey en één voor Britney. '@BritneyCarter: WAUW. Ik mag het voorprogamma van MainStreet doen!' tweet ik. De reacties stromen binnen, honderden, zoals altijd. Maar nu is er iets anders?!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen