~ 1
In het dagelijkse leven is Stacey een gewone tiener, iemand die gewoon het normale leven leid als alle andere normale tieners, een gewone blondine. Maar als het dan weer zover is is ze een geweldige tiener, ze trekt haar bruine pruik aan, stapt op het podium en word overspoeld door een enorm groot applaus van haar fans.
~ Vroeger, jaren geleden. ~
Jaren, maanden, weken en dagen droomde ik elke keer van een succesvolle carrière als zangeres. Ik wilde beroemd zijn en hopen fans hebben die van mijn stem en liedjes houden, maar ik wou niet elke dag journalisten aan mijn deur hebben staan. Ik herinner me nog precies hoe ik iets droomde over een dubbelleven en ik herinner me ook precies hoe ik wakker werd met een idee waarvan ik nooit dacht dat dat idee best goed van pas kwam.
Ik deelde dit idee met mijn allerbeste vriendin, een meisje dat ik al van kleins af aan ken, iemand waar ik eigenlijk groot mee ben geworden, iemand waar ik al heel mijn leven mee in de klas zit, iemand waar ik al heel mijn leven de meeste tijd mee door breng buiten de tijd met mijn ouders dan. Ze verklaarde me voor gek toen ik met het idee kwam maar ze wou me steunen. Omdat ik wou dat het werkelijkheid werd van alles wat mijn grote droom was deelde ik dit idee later ook met mijn ouders die me vertelden dat ik niet zo stom moest doen en de kans klein was dat ik ooit beroemd zou worden. Daar ging mijn idee. Ik wou er niet meer aan denken en er niks meer mee doen. Tot mijn allerbeste vriendin kwam aanlopen met haar tante, haar tante zat ooit is een meidengroep die vroeger erg populair was en door haar werd mijn droom werkelijkheid!
Ik ben mijn allerbeste vriendin haar tante nog steeds dankbaar, zij luisterde naar mijn idee en wou me best helpen. Ik begon klein en werd steeds groter, ze bood aan mijn manager te worden en dat is ze nu nog steeds. Ik ben nu een echte superster, eindelijk was mijn droom waar, mijn idee dat ik had is gebruikt geweest. Ik ben normaal een gewone tiener met blond haar die helemaal niet bekend is en niet veel mensen kennen mij, maar als ik moet optreden ben ik een beroemde brunette met heel veel fans en mensen die me over heel de wereld kennen.
Er zijn nog geen reacties.