Foto bij 4: Finally they meet - Sasuke Vs Kakashi part 1

4:Eindelijk te ontmoeten ze elkaar - Sasuke Vs Kakashi deel 1

Vs: teken voor Engels woord versus : tegen ( in deze context Iemand vecht TEGEN iemand.)-zie titel-
Kage bunshin: Japans voor: schaduw kloon

Hokage room
Tsunade zat over Danzo. 'Kakashi dus he.' zei hij. 'Ja wie anders?' vroeg Tsunade. 'Nee , het is een goede keuze maar... 'Tsunade keek Danzo fronsend aan. 'Maar Wat?!' vroeg ze kwaad. 'Het was één van zijn vorige studenten toch?' vroeg hij. 'Ja en wat d...' Danzo onderbrak haar. 'Hij kan emotioneel geleid worden tijdens dit gevecht zo kan hij de missie verpesten en vermoord worden. Dit is waarom ik mijn Anbu's weerhoud van elk emotioneel gedrag.' zei hij. 'Maar Kakashi was toch een anbu , hij zal zijn emotie's dus wel kunnen onderdrukken.' Mekte Sunade op. 'Dat is waar maar ... . Waarom denk je dat Kakashi niet langer een anbu is...?

Final valley

'Dit wordt een kort gevecht voor u vrees ik, Sensei!'

De woorden raakte Kakashi niet hij pakte Sasuke bij zijn kraag en gooide hem de water val af het water in. Sasuke kwam boven en bleef met zijn chakra op het water staan. 'Is dat alles wat u kan Sensei? Zwak!' Kakashi sprong naar beneden en bond zijn chakra aan het water. 'Het zal inderdaad een héél kort gevecht zijn voor jou!' zei hij terug. 'Waarom praten we nog?' Sasuke maakte een chidori en vloog op Kakashi af. 'Me aan vallen met mijn eigen techniek?' Kakashi bukte zich en ontweek zo Sasuke's hand en pakte hem bij zijn onderarm. 'Je kan nergens heen.' Baf! In plaats van Sasuke had hij nu een boomstam vast. Substitutie techniek. Kakashi keek rond om te zijn waar Sasuke was. Plots voelde hij een gevaar van uit zijn dode hoek komen. Een vuurbal vloog op hem af. Kakashi ontweek hem. Maar het was een val achter de ene vuurbal zat er nog een en die raakte Kakashi. Hij viel in het water waardoor het vuur vrijwel meteen verdween. Sasuke grijnsde toen hij zijn oude sensei naar de bodem zag zinken. 'Zo gemakelijk ... O!' Sasuke werd plots bij zijn been vast gegrepen door iemand. 'Hoe hebt u...?'begon Sasuke. 'Om op dit terrein een vuur jutsu te doen .' zei Kakashi hoofd schuddend. 'Lightning blade!' schreeuwde hij en boorde zijn hand door Sasuke. 'Hoe heb je het overleefd?' vroeg Kakashi toen hij zag dat Sasuke gewoon bleef recht staan. Maar toen zag hij de kracht van de curse mark. Hij liet twee water draken op Sasuke af vliegen die meteen door de lucht werd gekatapulteerd. 'Dit wordt zwaar.' zuchtte Kakashi. 'Vuur stijl: draken vlam jutsu!' riep Sasuke. Nu waren het twee vuurdraken die op Kakashi's hoofd af vlogen. Sasuke was zo slim geweest om hem deze keer in de lucht de duwen zodat hij langer bleef branden. Kakashi lande op de kop van de eerste hokage en Sasuke sprong op de kop van Madara. Er is geen enkele van zijn jutsu's die zo ver geraakt buite de vuurbal maar die is gemakkelijk te ontwijk... . Terwijl Kakashi na dacht over de volgende stap maakte Sasuke zijn jutsu al klaar. 'lightning style: True spear.' een speer van bliksem vloog op Kakashi af voor hij het door had, en doorboorde hem. Nu was Sasuke zeker van zijn stuk , hij had lang op deze jutsu geoefend. 'Nooit gedacht dat je de lightning blade zou perfectioneren , laat staan op die manier, ik ben onder de indruk.' zei Kakashi's stem achter Sasuke die meteen een paar meter achteruit spron om afstand te houden. 'Hoe... ?' maar hij zag het al het lijk was in rook opgegaan. 'Een Kage bunshin lichaam dus he? Wat ouderwets.' Kakashi schoof zijn hoofdband omhoog. 'Dit zal ik nodig hebben.' zei hij.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen