Het DrakenFeest
Ik kleedde me snel aan en ging nog even snel de keuken om snel nog iets te eten voor ik naar het feest ging. Had ik het idee dat mijn leven niet meer het zelfde zou zijn!!ik ging nog even naar mijn paard Alex , hij is voor mij heel speciaal omdat ik hem zelf heb gekozen en hem zelf heb getraind . Ik kwam bij de stallen van onze paarden . Ik ging naar Alex toe en ik trof hem klaar wakker aan. Hij hinnikte toen hij mij zag en kwam naar mij toe . Ik aaide hem op zijn neus en kietelde hem achter zijn oren . Alex hinnikte vrolijk en duwde zijn neus tegen mijn hand en ik lachte in mezelf om Alex's gedrag . Ik vroeg me vaak af of Alex ooit volwassen zou worden!
Ik kwam aan op het feest en zocht mijn vrienden , maar ik zag ze niet. Dus ik ging maar een eindje wandelen ver van het feest vandaan.
'Kijk eens naar dat meisje , Arya . Zo zonderling dat ze zich gedraagt! ' fluisterde Eragon tegen Arya . Arya keek op en volgde de blik van Eragon. ' ja , ze is zeer zonderling ,ik heb haar daar straks nog gezien in de stallen. Ze stond bij haar paard. Weet jij wie ze is Eragon? ' vroeg Arya zonder dat meisje uit het oog te verliezen.' Volgens mij heet ze Lucie... Maar zeker weten doe ik niet.''Misschien moeten we eens naar haar toe gaan ? ' stelde Arya voor. 'Ja dat is een goed idee . 'Stemde Eragon mee in.
Ik liep rustig tussen de bomen door en ging naar mijn lievelings plekje in het bos. Waar de bomen en de beek elkaar ontmoeten ,daar groeien veel bloemen en krijden . Als je mij zocht,vond je me negen van de tien keer daar . Ik kwam al redelijk dicht bij mijn plekje toen ik iets hoorde , ik draaide me super snel om en zag iets bewegen in de de struiken recht voor me ...
Er zijn nog geen reacties.