weer een stukje als iemand het leest? please kudo ;D

Op basis van Harry’s plan om hun vampierlijke charmes op de meisjes uit te proberen lopen de jongens over straat. Zayn heeft de afgelopen 10 minuten niks anders gedaan dan in de spiegel kijken. “Jongens, is het jullie al opgevallen dat je ogen van kleur veranderen in het licht?! Holy shit, m’n huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien.” De jongens zuchten. “Zayn, dat is nou al de 100ste keer dat je het zegt, en misschien ziet je huid er wel zo goed uit, omdat het ongeveer overeenkomt met een diamant?” zegt Louis sarcastisch. “Omg, zag ik nou net m’n hoektanden groeien?!” wanneer Zayn dit roept proberen alle jongens Zayn’s spiegel af te pakken. “Dat moet ik zien!” roept Harry. “Ik eerst!” schreeuwt Louis. Al ruzie makend om de spiegel grijpt Liam in. “Jongens rustig!!!!” Iedereen kijkt beschaamd en omstebeurten bekijken ze zichzelf in de spiegel. “Aaaaaaaaaaaaah, ik heb zo’n honger!” Verschrikt kijkt iedereen op van Nialls kreet. Zijn ogen waren uit het niets diep rood gekleurd en zijn hoektanden zo puntig dat het zonlicht erop weerkaatste. Hij keek ontzettend woest en de jongens deinsden terug. “Woo, woo, Nialler… Je bent echt vet hot zo!” doorbreekt Zayn de stilte. Nialls ogen klaren op. “Ooh, echt? Dankje,” en hij maakt een paar rare poses. “Mag ik je spiegel even?” vraagt Niall dan. Als hij erin kijkt zegt hij: “Holy potatoes,..” “Jongens we moeten echt de straat af, we kunnen het niet riskeren dat iemand ons zo ziet en, naja, we weten niet hoe het zit met wat we eten, stel je voor dat we onszelf niet meer in de hand hebben en iemand aanvallen, dat zou verschrikkelijk zijn.” Liam heeft zijn zin nog niet afgemaakt en de jongens rennen al in volle vaart achter Niall aan, die recht op een vrouw met een dure jas af rent. “Niall stoooop!” schreeuwen ze. Net op tijd hebben ze hem beet. Ze proberen hem te kalmeren, maar hij is sterk. De vrouw staat als verstijft te kijken naar de jongens met puntige tanden die nu met elkaar in gevecht zijn, maar rent dan gillend de straat uit. Even later vliegt Zayn door de lucht. Bijna 10 meter verderop valt hij weer op de grond waar hij kreunend blijft liggen. Als Niall ziet wat hij gedaan heeft word hij weer rustig. “Holy shit, Zayn, sorry man, ik had geen idee wat ik aan het doen was!” “Het is okay Nialler,” zegt Zayn met een gepijnigde uitdrukking. Niall kijkt verward om zich heen en rent dan zo snel als hij kan weer terug naar het appartement. De jongens kijken elkaar aan. Dit was toch niet wat ze verwacht hadden van hun gezellige middagje uit. “Wat gaan we nu doen?” zegt Harry. “Ik denk dat het beter is om weer terug te gaan naar het appartement en op zijn minst even zorgen dat alles goed gaat met Niall. Hij zag er nog al gechoqueerd uit.” De jongens lopen weg totdat ze weer stilstaan, omdat Zayn roept. “Gesus, gaat iemand míj nog omhoog helpen?” zegt hij geïrriteerd. “Ooooh, Zayn! Helemaal vergeten man.”

Eenmaal met z’n allen terug in het appartement gaat Zayn opzoek naar Niall. Hij komt uiteindelijk tot de ontdekking dat Niall zichzelf heeft opgesloten op het toilet. “Nialler? Gaat het een beetje?” Het antwoord is nee. “Niall het is okay, kom eruit.” Het antwoord is weer nee. “Je kan daar toch niet eeuwig blijven, alles gaat goed met me.” “Zayn, begrijp je het dan niet? Ik ben een monster, ik had bijna die arme vrouw van alles aangedaan, laat staan dat ik jou ook bijna zwaar had verwond.” Aan Nialls stem te horen was hij flink van streek. “Niall, ík ben oke, die vrouw is oke, er is niks gebeurt . We gaan hier samen iets op verzinnen, maar dan moet je wel die wc uitkomen.” Niet veel later klonk er een klik. Nialls ogen waren rood, als in, niet vampier rood, maar als in, hij heeft gehuild rood, je snapt me wel. Zayn slaat zijn arm op Nialls schouder en Niall fluistert een bedankje. Als ze even later de woonkamer inkomen geeft iedereen Niall een knuffel. DAN BEGINT Liam te praten over het feit, dat ze over geen idee hoe lang allemaal zichzelf niet meer in bedwang kunnen houden. Ze hebben iemand nodig die hun kan helpen, maar ze kunnen het nog niet aan het management vertellen. “Ik heb een idee!” roept Harry. Iedereen kijkt hem vragend aan. “Vampiers hebben geen ziel toch?” “Ehm, ik denk het niet..” zegt Louis. “En wie hebben er nog meer geen ziel?” Oehhh, dat is een moeilijke vraag. “Gingers!” roept Harry triomfantelijk, (Ik hoop dat dit niet opgevat word als een belediging, deze opmerking is namelijk nodig om iemand te betrekken bij het verhaal en het is alleen maar gebaseerd op humor en ik vind rood haar juist heel erg mooi xxx) “en welke goede vriend van ons is een ginger?” “Ed Sheeran!!!” roept Niall.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen