Organizer - Louis Tomlinson
Ik luisterde trouwens dit terwijl ik schreef. Misschien is het wel leuk voor tijdens het lezen ?
speciaal voor Michelle2703
"Breng jij die kledingrekken nog naar de kleedkamer?" Het meisje knikt en doet wat haar gevraagd word.
Een man, die net passeert houd ik even aan. "Steve, is het geluid in orde?" Vraag ik hem. Hij knikt, "Straks enkel nog soundcheck met de jongens."
"Okay, perfect."
Ik krabbelt wat op mijn notitieblok terwijl ik verder ga naar de kleedkamers.
One Direction komt optreden in Nederland en degene die alles in orde mag brengen ben ik. Wat een opdracht. Maar goed. Ik heb er voor gekozen, het is daarom ook mijn job.
Als ik aan de make-up passeer steek ik snel even mijn hoofd binnen.
"Stephanie, alles in orde hier ?"
"Jep, alles in orde."
"Okay"
In de gang kruis ik Sanne, de styliste. Ook zij verteld me dat alles in orde is.
In de kleedkamer zet ik nog snel vijf flesjes water en een doos koekjes. De rest vinden ze wel bij Stefano, onze kok van dienst.
Alles wat moest gebeuren staat op mijn notitieblok en is aangeduid. We zijn er klaar voor.
Nog geen vijf minuten later stopt er een grote zwarte bus voor het gebouw. Meteen staan er verschrikkelijk veel gillende fans rond als de vijf jongens naar binnen worden geleid. Het lijkt alsof mijn adem een halve minuut word afgenomen als ze het gebouw binnenkomen en me alle vijf passeren. De krullenbol, Harry, is de laatste die binnenkomt en knipoogt naar me. Ik glimlach enkel naar hem. Wat een flirt!
Als ze eindelijk binnen zijn gaan ze meteen naar de 'woonkamer', hoe wij het noemen. Er staan een paar zetels, een televisie en zelfs een bar.
"Ik heb honger" zeurt de blonde Ier waar Liam meteen op antwoord; "Nialler, we zijn net binnen en we komen juist van Nando's"
"En toch heb ik honger" de blonde jongeman kruist zijn armen en kijkt Liam boos aan.
"Je kan wel iets eten" zeg ik zacht en meteen kijkt Niall me aan met een glimlach van oor tot oor.
"In de gang tweede deur rechts, je zal het wel merken. Onze kok heet Stefano, hij vind het leuk als je hem aanspreekt met Step" Zeg ik en met nog steeds diezelfde glimlach, van hierjuist en zonder nog iets te zeggen vertrekt Niall.
"Weet jij waar onze kleedkamer is?" Vraagt Harry me. Ik knik,
"Kom maar mee"
Ik breng de jongens naar de kleedkamer en zeg;
"Over een halfuurtje is het soundcheck." als antwoord knikken ze alle vier. Net als ik terug weg wil gaan voel ik een hand rond mijn pols. Ik draai me om en kijk recht in twee smaragdgroene ogen.
"Hoe heet je eigenlijk? Of mag ik je gewoon schoonheid noemen?" Vraagt Harry. Meent hij dat nou? Staat hij nu met me te flirten en hij kent me nog niet eens.
"Michelle" antwoord ik, "En mijn naam vind ik wel genoeg om mee aangesproken te worden."
Achter hem zie ik hoe Liam en Louis zich moeten inhouden om niet in de lach te schieten, iets wat bij Zayn al mislukt is. Harry kleurt licht rood en dat is niet omdat hij bloost. Hij draait zich om en geeft de drie andere jongens een waarschuwende blik waardoor nu niemand zijn lach niet kan inhouden. Zelfs ik niet.
Na de soundcheck ga ik de gang op. Ik richt mijn blik op mijn all-stars, waar ik merk dat er een veter los zit. Zonder ik het merk knal tegen iemand aan. Fantastisch Michelle, hou je gedachten erbij. Ik kijk op en kijk recht in twee chocoladebruine ogen.
"Euhm... Sorry" zegt Liam.
"Geen probleem. Ik lette ook niet op" zeg ik.
"Ben je klaar voor het concert?" Vraag ik. Liam knikt als antwoord, "Ik was net van plan om naar het podium te gaan." Zegt hij.
"Ik loop wel mee. Jullie moeten bijna op." Zeg ik hem. Liam knikt glimlachend en samen gaan we richting het podium.
"Zayn en Louis zijn zo stil, is dat normaal?" Vraag ik. Liam grinnikt.
"Zayn heeft samen met Harry moeten slapen deze nacht. Harry dacht namelijk dat Zayn zijn knuffelbeer was en daarna heeft hij hem uit het bed geschopt. Zayn heeft deze nacht dus niet veel geslapen" zegt hij en ik lach. Harry toch.
"En Louis, ik weet het niet zo goed maar ik denk dat hij een oogje op iemand heeft, maar Harry ook en hij weet sowieso dat Harry haar zal krijgen"
"Ohw... Dat is wel jammer voor hem" zeg ik gemeend. Als we aan het podium aankomen is iedereen er al, behalve Louis.
"Waar is Lou?" Vraagt Zayn, gevolgd door een geeuw. Die jongen gaat goed slapen deze nacht, zonder Harry dan weliswaar.
"Misschien in de kleedkamer nog. Ik zal hem gaan halen." Zeg ik een haast me terug de gang in.
Ik klop bij de kleedkamer aan en een 'mhmh' klinkt van de andere kant als teken dat ik binnen mag.
"Louis, jullie moeten op, kom je ?"
Ik ga naar binnen en steek mijn hoofd om de deur. Louis zit in één van de zetels op wieltjes met zijn gezicht naar de spiegel gedraaid, zodat hij zichzelf ziet.
"Ik kom wel" zegt hij, maar zijn stem klinkt niet echt overtuigd. Ik ga naar binnen en sluit de deur achter me.
"Scheelt er iets?" Vraag ik. Louis schud zijn hoofd.
"Zeker van?" Vraag ik nogmaals. Louis zucht en kijkt naar de tippen van zijn schoenen.
"Kom eens" ik neem een andere stoel en draai hem om zodat hij me aankijkt.
"Ik kan niet in je gedachten kijken maar ik weet dat er iets scheelt. En de fans willen straks toch een vrolijk lachende Louis op het podium zien staan?" Hij kijkt op waardoor ik in zijn prachtige grijsblauwe ogen kijk. Zijn prachtige ogen die me laten smelten.
"Het gaat over een meisje, heeft Liam me verteld"
Een soort van grom verlaat zijn mond, "Liam moest zijn mond houden!"
Een stilte ontstaat in de kleedkamer.
"We moeten terug gaan, anders geraken ze door ons helemaal achter op schema" zeg ik. Ik vind het maar normaal dat hij over meisjes nu niet meteen met mij gaat spreken. Hij kent me ook niet zo goed.
Ik wil opstaan maar Louis houdt me tegen door zijn hand rond mijn pols te klemmen en me zo terug op de stoel te trekken.
"Michelle, zou jij ooit op Harry vallen?" Vraagt hij stil, het lijkt alsof hij bang is voor het antwoord.
"Ik ken jullie nog niet eens zo lang maar met al dat geflirt ben ik Harry al een beetje beu. Ik denk niet dat ik ooit op hem zou vallen." Zeg ik eerlijk.
Louis' blik klaart op en hij glimlacht al wat meer dan hierjuist. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel schattig vind.
"Kom hier" zeg ik en zonder hem nog iets te laten zeggen neem ik hem in een knuffel. Wat ongemakkelijk slaagt hij zijn armen om me heen.
"Zo zit dat hier" ik schrik op van Zayn's stem.
"Lou, het is tijd. Kom"
Ze maken zich klaar met de microfoons en alle andere dingen die nodig zijn. Net voor ze op gaan ga ik even bij Louis.
"Vergeet die glimlach niet" fluister ik in zijn oor. Ik zie gewoon hoe de haartjes op zijn huid rechtop staan, hierdoor moet ik grinniken.
Het optreden was fantastisch. Het publiek ging helemaal uit zijn dak en ik denk dat de jongens zich echt wel geamuseerd hebben. Ook zagen ze er beeldig uit in hun oranje kostuums.
"Thank you, everyone!"
Met een reuze glimlach komen ze alle vijf het podium af. Nadat ze zich wat hebben opgefrist en omgekleed zitten ze allemaal in 'de woonkamer'
Zayn is in slaap gesukkeld en Harry, Niall en Liam zijn naar de televisie aan het kijken terwijl ze Step's specialiteit aan het eten. Als ik binnen kom is het stil, dus ik veronderstel dat het lekker is. Enkel Louis is niets aan het doen, of toch. Hij staart voor zich uit. Harry kijkt me aan en tikt op de plaats naast hem in de zetel. Harry slaagt een arm over me heen als ik naast hem ga zitten. Plots staat Louis op en gaat de kamer uit. Met een glimlach kijkt Harry me meteen aan. Ik voel me wat ongemakkelijk en doe teken dat ik Louis even volg.
In de gang hoor ik een geluid dat klinkt als iemand die stikt.
Ik volg het geluid en kom uit bij Louis, die op een stoel zit in een hoekje van de gang. Hij zit met zijn rug naar me toe en zijn schouders schokken.
Ik ga naar hem toe en slaag mijn armen rond hem heen en voel zijn adem stokt en meteen ontspant hij.
"Louis?" Vraag ik zacht. Hij draait zijn hoofd naar me om waardoor mijn voorhoofd tegen het zijne steunt. Zijn ogen zijn rood als teken dat hij gehuild heeft, maar klaren op met de seconden. Zijn adem voelt warm aan op mijn huid. Langzaam komt Louis dichterbij waarna ik zijn zachte volle lippen op de mijne. Ik laat mijn handen door zijn zachte haren gaan terwijl Louis zijn armen rond me heen slaat. Ik ga op zijn schoot zitten en ga op in de zoen en mijn ogen sluit. Zijn tong tikt tegen mijn lippen waardoor ik deze wat van elkaar haal. Onze tongen spelen een spelletje met elkaar. Doordat ik op zijn schoot zit, zie ik nu de hele gang en de deur van de 'woonkamer' , die open gaat. Louis stopt de zoen als hij merkt dat ik aan het staren ben. Ik grijns als ik een bos bruine krullen in de deur opening zie staan. Louis wilt zijn hoofd omdraaien, maar ik houd hem tegen en druk mijn lippen weer op de zijne. Ik geef hem een zoen waar hij maar al te graag op in gaat.
Reageer (2)
ieuw, ik haat Latijn! en Grieks! en andere talen! ;$
1 decennium geledendit is trouwens super schattig! Louis zo onzeker is cute xx
Awh, super leuk! Echt super! <3
1 decennium geledenDank je wel!
Echt balen van die Latijn toets! Sterkte! <3
Nogmaals dank je wel!
Is het mogelijk om een vervolgje aan te vragen?
Ik had alleen nog geen idee... Maar het is echt heel leuk!
Xxx