Sorry voor een niet al te groot hoofdstuk,,
Dit is geschreven door Girl89...

Bella POV
Aurora vond me pak geweldig, dat was al snel van haar gezicht af te lezen. Ik moest een beetje lachen, omdat ze dit natuurlijk niet verwachtte. Maar he ik ben ook maar een mens, ik heb van mijn fouten geleerd en zal nog steeds bij leren. Nou klink ik wel heel oud, Aurora liet mij ha webshow berichten zien, ik glimlachte even en besloot haar maar alleen te laten met haar webshow. Dat soort dingen zou niks voor mij zijn, ik zou me nooit zo durfen uitdrukken zoals Aurora nu deed. Ik heb niet echt zelfvertrouwen daarvoor, ben liever onzichtbaar voor iedereen, het zou niemand goed doen om met mij echt zulke dingen te doen, daar gebeuren ongelukken van. Ik struikelde de trap af naar beneden, alvast aan het eten beginnen voor vanavond, heb niet weer zin om diepvries pizza's te eten of een warme hap bij het cafè. Ik trok de kasten open en bekeek wat we in huis hadden, ik zag wat vlees liggen en ook nog wat pasta. Het wordt dus een pasta avond, na een paar minuten alles gevonden te hebben voor wat ik nodig had, begon ik maar alvast met het eten. Charlie zou vast en zeker honger hebben en Aurora zou straks ook wel klaar zijn met haar webshow. Misschien konden we vanavond met ze tweeen naar het bos, samen in onze Harry Potter kleren en gewoon lol trappen. Langzaam maar zeker begon de geur van vers en lekker klaargemaakt eten door het huis heen te walmen. Aurora hoorde ik boven wat stommelen dus die zou zo wel klaar wezen, elk moment kon Charlie terug thuis komen en konden we allemaal gaan eten. Ik voelde me nog steeds schuldig, over het feit dat Aurora zich zo gedragen heeft, en ik me zo raar had opgesteld tegen over me jongere zusje. De Cullens waar we thuis bij waren hadden dan niet veel tegen me gezegd, maar ze keken wel de heletijd naar mij, en daarna naar Aurora als of ze iets in ons konden zien, wat wij niet zagen. Het voelde allemaal maar wat vreemd, al snel had ik de tafel gedekt en kwam Aurora naar beneden gestormd, ik schepte de borden vol, en op dat moment kwam Charlie binnen stappen. "Het eten is net klaar Charlie je kan meteen aanschuiven" zei ik met een kleine glimlach.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen