{Narnia}When 2 enemies fall in love[One hundred and eighty-two]
'Sel..Sel, wat doe je nou?'Peter liep met haar de trap op omdat ze zijn hand vasthad. Ze stopte en keek hem ernstig aan.'Pete, je bent gewond.. je moet verzorgd worden.''Neen, het is niets. Je moet het niet..AUW!'Selena had de wonde op zijn buik aangeraakt en het deed al direct pijn. Selena's hand zat vol bloed. Zijn bloed.'Het is niets!'spotte ze,'Daarom bloed het nog en doet het zo'n pijn? Pete, ik verzorg je.'Peter gaf zich even gewonnen en haalde zijn schouders op. Eerst ging ze naar de ziekenkamer en nam pleisters, verband en ontsmettingsmiddel. Ook een vochtige doek om het bloed weg te vegen. Dan draaide ze zich om en keek Peter geruststellend aan,'Zo, nu we hier toch zijn,'zei ze en klopte op het ziekenbed,'Pete, kom, werk mee. Het doet pijn.''Niet waar,'zei Peter die terug begon tegen te werken met een gladgestreken gezicht maar begon daarna toch terug te grijnzen,'Alhoewel ik wel graag door je verzorgd word.'Selena moest lachen:'Je moet voor mij geen grote jongen spelen. Kom hier, macho van me.'Ze drukte hem tegen zich aan maar zorgde dat ze zijn wond niet raakte: ze wist dat het pijn deed, maar hij dat niet durfde toegeven. Net toen hun lipen elkaar gingen raken, duwde ze hem het ziekenbed op.'En nu stilzitten, Pete. Alsjeblieft, ik wil je alleen maar helpen,'zei ze serieus.'Oké dan,'zuchtte Peter en bleef maar zitten.'Doe eerst dat shirt en die maliënkolder maar uit,'zei ze nog altijd ernstig,'Anders lukt het voor geen meter.'Peter lachte even maar zodra hij wist dat ze het meende, deed hij het. Shirt uit. Bescherming uit. Zijn gespierde buik en borst waren bloot. Een lelijke, bloederige wond sierde zijn hele buik. 'O Peter,'zei Selena met open mond,' Heeft Jake dat gedaan?'Hij knikte en deed zijn hoofd naar achteren, hopend dat de pijn zo minder zou zijn. Selena ging direct aan de slag met de vochtige doek, ontsmettingsmiddel en het verband. Het duurde lang. Heel lang. Soms kreunde hij van de pijn en zij moest moeite doen om geconcentreer te blijven. Soms gleed haar aandacht af naar zijn borst. Na een lange tijd was ze er eindelijk klaar mee. Ze had het bloed zachtjes weggeveefd, de wond ontsmet en er verband om gewikkeld.'Ziezo,'zei ze,'Dat gaat genezen.''Dankje,'zei hij flauwtjes. Selena keek naar beneden.'Weet je,'begon Peter,'Wil je het vertellen?''Wat vertellen?'vroeg ze nieuwsgierig en keek hem niet-begrijpend aan.'Wat er gebeurd was nadat ik het plannetje vertelde,'zei hij en legde plots zijn handen op haar rug.'Ik ben naar mijn vader gegaan,'zei Selena en legde haar hand op zijn borst: ze kon het niet helpen, ze kon het niet weerstaan,'Hij geloofde me eerst niet maar ik werd nogal kwaad en zei dat hij mij en Gabrielle in de steek ging laten net zoals mam. Toen was hij overtuigd. Maar Glozelle kwam en wilde me vermoorden. Aslan redde me, net zoals ons allemaal net op tijd.' Peter knikte en glimlachte naar haar. Ze konden hun ogen niet van elkaar afhouden. 'Selena?'vroeg Peter droogjes.'Ja?''Ik hou van je,'zei hij grijnzend.'O Pete!' zei Selena en legde haar armen in zijn nek,'Ik ook van jou.' En toen zoende hij haar, erg intens. Ze voelden alletwee echt de spanning die in de lucht kwam alsof je die echt kon vastnemen. Dan schoot er opeens een rilling over Peters hele lichaam en kon hij zichzelf niet meer tegenhouden.Zijn handen gleden naar haar schouders en drukte haar zachtjes op het ziekenbed, nog altijd zoenend. Stilletjes zochten zijn handen de knopjes en de strik van haar jurk, en wanneer hij die vond, wilde hij ze zachtjes losmaken. Nu besefte Selena waar ze waren; Dit kòn niet, wat als iemand hen betrapte? Ze hield enorm veel van hem.. Maar ze waren in de ziekenkamer en hoe graag ze hem ook wilde, het kon niet hier. Ze deed haar lippen af de zijne:'Pete, hier?'Hij keek op met ogen vol verlanging:'Waarom niet?''Als er iemand hier binnen komt..,'de woorden van Aslan schoten door haar hoofd. Ze moest misschien terug naar Engeland.. En kon Peter haar wel vergeten als ze nu seks hadden? Neen, ze mocht het hem niet aandoen pijn te hebben. Hij keek haar aan en zag haar twijfelen:'Hij heeft je de keuze gesteld, niet?'
Reageer (5)
Goddamn Peter, wat ben je tog een player! ><
1 decennium geledenHaaha. Domme Jake, hoe dúrf je Pete zo pijn te doen, i'll find ya and then you'll see...
Wat zijn ze toch weer romantisch samen.
Oh zo erg. Maar Sel heeft gelijk
1 decennium geledensnel verder
Aw, ze zijn echt lief samen.
1 decennium geledenOooh
1 decennium geledenSnel Verderr!
Awww, wat zijn ze lieeeeef
1 decennium geleden