Foto bij 001.x

1e stuk!

Er werd hard op de deur gebonkt en deze vloog tegelijkertijd open. ''Isa, wake up!'' Ik deed mijn ene oog open en zag mijn aller gekste, leukste, beste vriendin op me afstormen. Ze sprong op mijn bed en begon als een gek op en neer te springen. ''Ook goede morgen Naomi!'' Ze kwam met een plof op het bed neer en begon enthousiast te praten. ''Heb je je koffer al gepakt?'' ''Ja, ik hoef me alleen nog maar klaar te maken en dan ben ik helemaal klaar voor deze leuke vakantie die wij tegemoet gaan.'' Ik moest lachen en liep naar de douch om me te douchen en me make-up te doen.
Ik kwam terug de kamer in en zag Naomi in mijn kast snuffelen. Gelukkig weet Naomi dat ik het liefst in een vliegtuig vlieg in een lekkere baggy trui en een training's broek, dus die had ze dan ook voor me uitgezocht. ''Wat moet ik toch zonder je.'' Mijn beste vriendin moest lachen ''Niets, als je je maar wel weer omkleed als we op plaats van bestemming zijn en dan wat vrouwelijkere kleren aandoet.'' ''natuurlijk.''
Ik woonde al op mezelf en had dus vrijwel geen last van mensen die me in de weg liepen als ik haast had. Binnen een half uur was ik klaar en zaten Naomi en ik helemaal klaar voor vertrek in mijn tuin te wachten op de taxi. Getoeter weerklonk door de straat en daar stond onze taxi op ons te wachten.

Eenmaal aangekomen op het vliegveld gaat alles enorm snel. Inchecken, bagage, instappen en vliegen maar!
Ik en mijn beste vriendin keken elkaar aan ''IBIZA, HERE WE COME!''

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen