Foto bij Hoofdstuk Twaalf

Ik heb dit zelf beetje bewerkt die kleuren enz. Heartdream ben ik btw maar sorry dat ik 2 dagen niks postten

drm een hoofdstukje van 2793 letters, 515 woorden

Serena Bella Malfoy

Toen we waren 'geland' Op de 'bestemming' stapte we uit en wachtten op de volgende bootje. Eenmaal toen we allemaal bij mekaar waren liepen we met Hagrid-Harry zij hoe hij heette- voorop het kasteel binnen. Toen we bij een trap waren zag ik een vrouw met en bril en een streng gezicht met haar moest je echt geen grote mond hebben. Ze zij 'Bedankt Hagrid ik neem het wel over'. De grootte reus knikte en liep weg. Toen zij ze 'Oke ik ben proffessor Anderling we gaan zo meteen naar binnen en dan worden jullie gesorteerd blijf dus rustig ik moet even weg', We knikte allemaal en toen was ze weg en begon iedereen te fluisteren. Toen ze weer terug was werd het muisstil. Ze keek Harry even aan en zij toen 'Volg mij allemaal' We liepen achter haar aan en kwamen in en grootte versierde zaal binnen en liep tussen twee tafels rechtdoor. Iedereen staarde naar ons(daarmee bedoel ik ook de andere) Toen we allemaal stil zaten zij Proffessor Anderling 'Oke als ik je naam roep kom je naar voren zit je op deze kruk en zet je de hoed op. Dan zegt ze in welke afdeling je zit, En niet schrikken als ze tegen je praat ze leest je gedachten alleen maar.' Toen begon ze al een paar namen te noemen en zei 'Granger Hermione' Ik zag Hermione even geschrokken kijken maar liep toen gespeeld zelfverzekerd naar de kruk en ging zitten. Toen riep de hoed 'Gryffindor' Ze glimlachte breed en liep naar de Gryffindor tafel. Daarna zij Proffesor Anderling 'Weasly Ronald' Hij liep een beetje bang en onzeker naar de kruk en na 5 minuten brulde het 'Gryffindor' Hij zuchtte opgelucht wat wel een grappig gezicht was. Toen zei Anderling 'Malfoy Bella Serena' Ik liep zelfverzekerd en met een grijns naar de kruk en ging zitten en Anderling zette de hoed op en medereentje begon de hoed te praten en zij 'wel wel wel een Malfoy dus een Zuiver bloed, Moedig,slecht,zou voor vrienden door het vuur gaan,je bent heel slim jeetje je bent me der eentje nou ik weet het wel hoor'En toen brulde ze 'Gryffindor' Ik was versteld en sommige leraren ook maar toen klapte ze. Ik liep blij en verward naar de Gryffindor tafel. Wat zou mijn familie wel denken ik heb hun belachelijk gezet. Toen zag ik de weasly's me een blik geven die ik niet kon plaatsen en na een tijdje Stond Dumbledore -weet ik van mijn vader en ik had hem als chokokikkerplaatje- op en zij een paar rare woorden en ging toen zitten. Ik hoorde Harry nog zacht vragen 'Is hij gek ofzo?' En een roodharige jongen zeker een weasly maar dan een 3de of 4de jaar zij toen 'Ja dat lijkt hij maar hij is slimmer dan je denkt, Die gozer weet gewoon alles van je' Ik keek raar op van zijn woord gozer maar besteedde der geen aandacht aan en begon van alles en nog wat op te scheppen ik besefte toen pas dat ik echt een erge vreet bui had.

Reageer (1)

  • Sonyara

    Whahaha, leuk hoofdstuk, goed geschreven, ben dus ook zeer benieuwd naar nieuwe hoofdstukjes...

    XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen