080
Ik kwam weer terug van de repetitie en zag jelisa op bed zitten, Ze keek me aan en stond op voorzichtig liep ze naar me toe, Ik pakte der vast en begon haar te zoenen, Samen vielen we neer op ons bed.
Taylor prov.
"Harry waar is je woorden boek gebleven?!" schreeuwde ik door ons hotel kamer heen, "Uhm hoezo?" vroeg harry me met een verwaande blik, "Ik heb hem nodig voor school.." ik keek hem wanhopig aan en hij schudden zijn hoofd, harry ging op een stoel zitten en deed net of die aan het naar denken was, " oef, Wacht volgens mij had jelisa die ook nodig misschien moet je daar even gaan vragen?" zei harry me hij stond op en liep de kamer uit, Ik keek rond ik wou eigenlijk niet naar jelisa, Misschien was ze met niall over revey aan het praten en hier wou ik niet tussen komen. ik keek in mijn schrift, Ik had toch echt een woorden boek nodig, Ik besloot om maar liam toe te gaan en het aan hem te vragen, Maar nee geen woorden boek, Ik liep weer terug naar mijn hotel kamer en pakte mijn mobiel, hmm het is al 13min later, Ik kan er nu wel heen gaan, Ik liep de gang op onderweg naar jelisa's hotel kamer, Ik keek de deur open en vroeg "Heb jij harr... AAAHHH" begon super hard te gillen Niall en Jelisa lagen op elkaar als je begrijp ik wat bedoel.. Ik rende om en trok de deur dicht met grote ogen en gillend rende ik terug naar mijn hotel kamer pakte ik een deken en ging in de hoek van de kamer zitten, "IEUW IEUW IEUW!" schreeuwde ik der achter aan, Eleanor kwam verbaasd mijn kamer binnen "Wat is er!" ze rende naar me toe en pakte me vast, "Uhm niks hoor" zei ik bangig, "Waarom gilde je dn zo!" zei el uitbundig "Nou, Ga niet naar niall en jelisa's hotel kamer" ik keek haar met grote ogen aan, "Ieuw, Hadden ze de deur niet op slot?" zei Eleanor geschrokken, ik knikte, El stond op en liep de Hotelkamer uit. Ze gaf me nog een knipoog toen ze de deur sloot. aan de eet tafel zaten louis en melayn Niall en jelisa te plagen, "Maar even onder ons he niall, Wat deden jullie eigenlijk Vanmiddag?" Ik schoot in de lach en keek ze vragend aan Jelisa kreeg een rode kop net als niall, "Uhm Jelisa was der armspieren aan het trainen" zei niall vol vertrouwen, Iedereen begon te lachen. Harry die net een slok cola nam kreeg het er weer uit door zijn neus, "OMG!" schreeuwde melayn door het hele hotel, Iedereen begon nog harder te lachen, Het was super gezellig, Tot we te horen kregen van paul dat revey zich in het hotel bevond, We moesten allemaal naar onze hotel kamers en de deuren op slot draaien, Louis maakte nog een grapje "Maar superman is toch niet bang!" schreeuwde die, "Louis niet nu!" zei paul en hij nam niall en jelisa onder zijn hoede, Ik rende samen met harry naar onze kamer, Eerst keek ik onder het bed en in de bad kamer, Gelukkig zat die hier nog niet, Wat moet die jongen toch steeds.
Reageer (1)
iwhhhh!!! VAN ALLEBEI:$ Ahahahahahahah Armspieren jongen!
1 decennium geleden