Foto bij Day 18

Heej mensjes,

Ik moest gister mijn bank die op mijn kamer staat helemaal naar de woonkamer tillen en vadaag dus weer terug--.--
Vandaag is het hoofdstukje extra vroeg;)

Xx

Ze houd de spiegel voor mij waardoor ik mijn ogen gewoon zelf zie vergroten. Mijn wimpers zijn veel donkerder, langer en voller en er zit een zwart rantje boven wat steeds lichter word hoe hoger je komt. Mijn lippen glimmen en mijn haar is een stuk langer geworden omdat het nu niet omhoog gekruld zit. 'En? wat vind je er van?' vraagt ze als ik mezelf goed bekeken heb. 'Wow, gewoon Wow.' zeg ik en ik geef haar een knuffel. Ze heeft me wel eens eerder opgemaakt maar toen waren alleen mijn wimpers een stukje langer, maar nu. 'Kom, we laten het aan de jongens zien.' zegt ze en ze wenkt me mee. Gehoorzaamd loop ik achter haar aan. Als ik boven aan de trap sta twijvel ik, ik voel Daniëlle's hand in mijn hand en ze geeft een zacht bemoedigend kneepje. Ik kijk haar aan en ze kijkt vastberaden terug en ik knik. Ze schraapt haar keel waardoor ze alle aandacht naar ons toe trekt. Ik zie alle ogen vergroten waardoor ik het bloed naar mijn wangen voel stromen. Samen met Daniëlle lopen we naar hun toe. Ik zie hoe zie hoe Zayn Niall grijnzend aanstoot wat er voor zorgt dat Niall een beetje rood wordt. Liam steekt zijn arm uit die Daniëlle aan neemt 'Zullen we gaan?' vraagt Liam terwijl hij ee blik uitwisseld met Nial. Niall haalt diep adem en steekt zijn arm uit die ik aan neem net als Daniëlle deed. Ik krijg een warm gevoel van binnen door Niall. We stapte met z'n alle de auto in en Louis reed. Ik ben nog nooit een keer uitgegaan en ik vind het daarom best wel spannend. Daniëlle had verteld dat het heel leuk is en dat er de hele nacht door muziek wordt gedraait en de hele tijd gedanst wordt.
Ik klampte me stevig vast aan Niall wanneer ik het aantal mensen zag die hier waren. Het was heel druk maar toch had het wel wat gezelligs. Ik maak me wat losser van Niall's arm 'Sorry' zeg ik als ik zijn gezicht een beetje zie verkrampen. 'Het geeft niet. Wil je wat drinken?' vraagt hij terwijl hij me lief aan kijkt. 'Ja lekker.' 'Cola?' vraagt hij waarop ik knik, ik heb eigenlijk geen iedee wat cola is maar dat merk ik straks wel. Niall loopt weg en ik kan hem nog net zien. Als ik om me heen kijk zie allemaal vreemde mensen om me heen dansen en zie de andere ook niet meer, alleen Niall kan ik nog net zien. Opeens voel ik 2 sterke handen op mijn heupen. Ik kijk naar achter en zie een onbekende jongen staan. 'Hey schoonheid.' zegt hij met een blik die over mijn hele lichaam glijd wat mij een heel ongemakkelijk gevoel geeft. 'Uhm hoi.' zeg ik en ik trek zijn handen van mijn heupen af. 'Ik ga weer, mijn vrienden wachten op mij.' verzin ik en ik wil snel terug naar Niall lopen maar ik word weer vast gepakt maar nu veel strakker. Hij trekt me mee de minigte in en ik kan Niall nu niet meer zien. Wat wil die creep van mij?

____________

Een beetje spanning:D
Leuk of niet?

Reageer (1)

  • WhiteWalls

    Whoop whoop. Welkom in het nachtleven.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen