*372* You make me fall in love.
*Deel 372...<3
Dit is het een nalaatste deel van deze story, hierna volgt nog een deeltje en dan is het gedaan. Een vervolg zal hierop niet komen. Wil je toch nog mijn verhalen blijven lezen, neem dan één van mijn andere stories, My life in this horrible house! of You're my everything. And that will never change, die ik aan het herschrijven ben. Op mijn profiel kan je zien wat de status van die verhalen zijn.
Dit is het een nalaatste deel van deze story, hierna volgt nog een deeltje en dan is het gedaan. Een vervolg zal hierop niet komen. Wil je toch nog mijn verhalen blijven lezen, neem dan één van mijn andere stories, My life in this horrible house! of You're my everything. And that will never change, die ik aan het herschrijven ben. Op mijn profiel kan je zien wat de status van die verhalen zijn.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Ik wou even zeggen want ik eigenlijk nooit gereageerd. Dat je een prachtig verhaal hebt geschreven! Heel mooi einde ook. Wel echt vervelend dat het verhaal is afgelopen maar je hebt het wel mooi afgerond!
1 decennium geledenxx <3
hey meisje!!
1 decennium geledengewekldig verhaal!
ik heb bewondering voor je dat je het elkekeer zo goed zo mooi kan schrijven en al zo lang vol kan houden!!
ik hoop dat je snel door gaat met je andere geweldige verhalen en als er 1 nieuwe serie komt! laat het me dan alsjeblieft weten:D!
nu ff lezen wat er op de laatste staat!
xxxxlove you!
Serieus goed einde ^^ Happy end!!!!!!!!!!! *snif* *snif* Alles is toch nog goed gekomne
1 decennium geledenHoop dat er schneLl weer een nieuwe goede serie van je komt, want dan ga ik die echt zekers te wete wel leze
-xXx- Luna;)
Gelukkig zijn ze weer terug bij elkaar <3
1 decennium geledenen ik vind het een mooi einde ^^ en ik vind het schattigg<3 (a)
xxx<3