Foto bij [001] Louis William Tomlinson

Rustig order ik de papieren die op mijn bureau liggen. Ik haal en hand door mijn warrige, bruine haren en kijk het lokaal rond. Voor me staan ongeveer twintig tafels die nu nog leeg ziijn. Aan de linkerkant hangt een rek met verschillende keyboards er op. Daar onder staan een paar gitaren in hun standaard. Aan de linkerkant akoestische en aan de rechterkant elecktrsche. Helemaal achterin het lokaal staat een vleugel. Ik glimlach maar schrik dan op door de bel. Zenuwachtig trek ik mijn shirt wat beter en sta op. Met twee handen leun ik tegen het bureau en ik zie de eerste leerlingen luid lachend en druk pratend binnen komen. Ik glimlach. Er zitten allerlei verschillende mensen in de klas maar ze lijken allemaal goed met elkaar op te kunnen schieten. Als iedereen zit kijk ik rond. Ik kuch eventjes luid waardoor het stil word. Alle hoofden draaien zich naar mij toe. Ik glimlach tevreden. Ze luisteren in ieder geval. 'Hello, my name is Louis Tomlinson and I am your new teacher.' Omdat het gebruikelijk is dat leraren wat over zichzelf vertellen doe ik dat dan ook gelijk. 'I am twenty-one, I love to sing and I can play piano and guitar.' Ik glimlach. Ik pak de lijst met namen erbij en begin ze op te lezen. Bij iedereen vink ik aan of ze er ziijn of niet. Even frons ik. Harry Styles is niet aanwezig. Daar zal ik zo wel even achterna gaan. Ik leg het papier in de la en vouw mijn handen in elkaar. 'Today we are goig to play on the keyboard. You can get one now. ' Iedereen staat gelijk op. Ik pak de net gekopieërde blaadjes van mijn bureau en deel ze uit. We zouden vandaag Laura Jansen met Use Sombody gaan oefenen. Zelf vind ik het echt een prachtig nummer. Als ik klaar ben pak ik ook een keyboard van het rek. 'I will play it once.' Ik glimlach en speel het een keer voor. Het is doodstil in de klas. Het verbaasd me. Als ik klaar ben sta ik glimlachend op. 'You can try it now.' Ik glimlach en kijk rond. Iedereen begint te oefenen. Ik loop door het lokaal en geef hier en daar wat tips. Ik loop terug naar mijn bureau en ga er op zitten. Ik haal een hand door mijn haar en kijk rond.

De deur van het klas lokaal gaat halverwege de les open. Ik kijk op van de papieren in mijn hand. Het lijkt alsof mijn hart een tel stil staat. Een prachtige jongen staat in de deur opening. Vrolijke, chocolade bruine krullen omsieren zijn hoofd. Zijn smaragd groene ogen zijn op mij gericht en ze zijn werkelijk prachtig. Er zitten lichtere en donkere tinten in. Mijn ogen glijden verder. Zijn huid is ietsjes bleek maar het staat prachtig in contrast met zijn haar en oogkleur. Hij heeft volle lippen die licht roze gekleurd zijn. Hij is langer dan mij en ook een stuk gespierder. 'Sorry, I'm late.' Zijn stem laat me voor een tel opschrikken uit mijn gedachten . Wauw.. Lage stem met een vriendelijke ondertoon. Hij loopt naar me toe en ik sta op van mijn bureau. Ik krijg een telaat briefje in mijn handen gedrukt. 'Thank you.' Ik glimlach naar hem en probeer me niet te laten afleiden door zijn perfecte uiterlijk. 'Are you Harry Styles?' Hij knikt. 'I'm Louis Tomlinson. Your new teacher.' Hij grijnst lichtjes. 'Well, hello Louis.' Hij kijkt me nog een keer aan, knipoogt, draait zich om en loopt naar de lege tafel. Mj week op mijn benen achterlatend.

Reageer (12)

  • LovelyWorld

    Oewwh leuk :)
    Abo

    1 decennium geleden
  • LarryIsLove

    N'aaaaaw Lou is nu al verlieeeeefd (:
    wat schattig ^^.
    Snel verder, already love this story <3
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen