Foto bij In your arms, I feel save [003]

Hold me in your arms..

Raar kijken ze me aan. De jongen met krullen probeert mijn rare manier van praten te negeren. 'Rende je toen hier heen?' Ik knik langzaam, 'j-ja.'. Het liefst zal ik ze alles vertellen maar hoe leg ik dit uit? De jongen met krullen knikt. De blonde jongen naast me opent zijn mond. ''Heb je moeite met praten?" Het komt er aarzelend en verlegen uit. Ik laat mijn hoofd hangen en knik eventjes. 'S-sorry.' 'Hey, dat maakt niets uit.' Zegt de jongen met krullen. 'J-Jullie niet b-boos op Louis?' Verrast kijk ik ze aan. 'Natuurlijk niet.' De getinte jongen kijkt me raar aan. Ik knik eventjes. 'O-oké.' 'Ik ben trouwens Harry,' zegt de jongen met de krullen. Hij wiijst op de getinte jongen. ''Dat is Zayn, de jongen naast hem is Niall en dit is Liam.' Hij wijst naar de jongen met het korte bruine haar. Ik knik eventjes. Dat kan ik wel onthouden. Ik glimlach verlegen. De getinte jongen oftewel Zayn staat op. Hij komt terug met vijf blikjes. 'Wil je ook?' Vraagt hij aan me. Ik knik maar en pak het voorzichtig aan waarna hij ook wat uitdeelt aan de rest. Ik kijk naar het rare metalen klepje wat er op zit. Eventjes frons ik en kijk hulpzoekend rond. De rest heeft hem allang open en drinken er uit. ik trek een raar gezicht en richt me op het blikje. Ik wriemel wat aan een klepje. Ik krijg grote ogen als ik merk dat ik het kan rond draaien. Met mijn iets wat scherpe nagels speel ik er mee. Het geluidje dat het maakt klinkt grappig. Ik bijt op mijn lip en probeer het al spelend open te krijgen. 'Lukt het?'' De stem van Harry laat me opschrikken. Verlegen schud ik mijn hoofd. In een bewegng krijgt hij het blikje open waardoor er een sissend geluid vrijkomt. Ik slik en kijk naar de rest. Eventjes frons ik en zet dan het blikje tegen mijn lippen. Het metaal voelt koud aan. Langzaam giet ik de vloeistof naar binnen. Het smaakt lekker alleen prikt het een beetje in mijn keel. Ik zet het blikje op tafel. Ik lik langs mijn lippen en kijk naar Liam die op staat, samen met Zayn en Niall. 'Harry, ga je mee naar de fans of..?' Zayn kijkt Harry vragend aan. Even frons ik. Fans? Harry schud zijn hoofd. "Ik blijf wel even bij Louis.' Niall knikt waarna ze met zijn drieén naar buiten lopen.

Een ongemakkelijke stilte valt diie alleen word onderbroken door gerommel van buiten en hier en daar klinkt gegil van meisjes. Ik pak mijn blikje drinken en giet het moeizaam naar binnen. Het gaatje wat er in zit is te klein om uit te kunnen likken. Ik zet hem terug maar schrk dan hevig van een onweersklap. Piepend kruip ik in een van angst maar ook om mijn automatisch omhoog schietende oortjes te verbergen die ik daarna gelijk weer laat verdwijnen in mijn haren. Ik voel een hand op mijn schouder. 'Rustig maar. Het is maar onweer. Er kan niets gebeuren.' Zijn vingertoppen strelen mijn schouder. 'Awh je kleding is helemaal nat. Zat je net buiten?' Ik knik eventjes. Harry doet zijn vest uit en legt hem over mijn schouders. Hij is te groot maar heerlijk warm. Ik trek hem met hulp van Harry aan en trek de capuchon over miijn hoofd. Weer klinkt een klap. Ik piep eventjes. 'Rustig maar. Het zjn maar klappen en flitsen. Ze kunnen je niets doen.' Ik slik . 'L-Louis haat boem.' Probeer ik het uit te leggen.

Reageer (9)

  • Pale

    aaw,
    zo lief.
    "Louis haat boem."
    aaaaaw!
    Ik smelt <3
    Ik hou van hybrid verhalen..
    x.

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Aaaawh, Louis is soo cute here

    1 decennium geleden
  • Coldest

    Normaal zou ik NOOIT een abo op zoiets nemen maar ik geef het een kans haha.

    :3

    snel verderx

    1 decennium geleden
  • SocialCxsualty

    Lou is ZO CUTE OMFG
    <33333333333333333333333
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • nuzzlenarry

    dit. is. zo. schattig.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen