ik dacht dat het me niet zou uitmaken wat je van me zou denken maar eigenlijk breekt het me
ik werd gedwongen je te zoenen, ik vond je zo leuk, maar k was er nog niet klaar voor, dus ik liep weg.. dat had ik beter niet kunnen doen,
je negeerde me derest van de avond en toen k thuis kwam was het eerste sms-je wat ik van je kreeg: rozen zijn rood viooltjes zijn blauw, na al deze shit is het uit want ik hou niet meer van jou ik probeerde het je uit te leggen maar je wilde niet luisteren, je had zo veel leugens over me gehoord, het enige wat ik dacht was: 'wat leugens wel niet met je kunnen doen' ik vertelde je dat het niet waar was dat ik een ander leuk vond, ik vertelde je dat je de enige voor me was, maar je geloofde me niet, ik ging kapot, maar het leek of het jou niks deed, je zei: als je het niet erg vind geef ik je morgen nog wel een laatste kus ik wilde niks liever dus dat zei ik ook. we stopte met wappen en k probeerde te slapen, maar t enige wat ik kon doen was denken aan jou en bedenken hoe het ooit zover had kunnen komen dat 1 stomme leugen van iemand, alles wat wij hadden kon verpesten. de volgende dag kon ik nog steeds alleen maar aan jou denken maar ik wist dat ik je moest proberen te vergeten. het was koninginnedag en ik ging met een hele groep naar de rommelmarkt en motorcross, bij de motorcross kwam jij aan lopen en zoals je had gezegd gaf je me een kus, ik moest blozen, maar tegelijkertijd was ik super blij, en heel eventjes dacht ik dat er misschien nog een kans was dat we ooit nog bij elkaar zouden komen, maar blijkbaar dus niet. even later gingen we weg maar jij ging niet mee, ik wilde dat je mee ging, maar dat durfde ik niet te zeggen. 's avonds wapte ik je dat ik je miste en je terug wilde maar dat had geen zin, ik probeerde niet aan je te denken en ging gwn naar buiten met vrienden lol maken, vrijdag kwam jij ook het was super gezzelig en t voelde erg vertrouwd toen ik je zag, 's avonds at ik bij een vriendin en via whapp vroeg ik na aandringen van een paar vrienden of je weer met me wou maar je wees me af, met als reden dat je er gek van werd dat iedereen zich ermee bemoeide en dat je even geen vriendin wilde omdat je bijna een jaar een vriendin had gehad, 's avonds gingen we chille en je smeekte of je mocht komen, ik wilde juist graag dat je kwam maar ik deed net alsof het me niet boeide, je kwam en ik negeerde je eigenlijk maar gewoon, voordat ik weg ging gaf ik je nog een knuffel en een paar vrienden brachten me thuis, 's avonds las ik in een groep dat je zei dat je dacht dat je weer met me ging nemen omdat je me miste dus ik vroeg of je het meende en ja je zei dat je het meende, maar dat je nog moest nadenken, elke dag vroeg ik of je het al wist maar telkens wist je het niet, vorige week zei je dat je dacht dat je niet meer met me ging nemen maar zeker wist je het niet, en echt antwoord heb je nog steeds niet echt gegeven, ik probeer je te vergeten maar het gaat erg moeilijk, een hele goede vriend van mij begon ik wel een beetje leuk te vinden en hij helpt me toch wel om je te vergeten maar je helemaal vergeten zal nog wel even duren, ook omdat je het zo raar hebt uitgemaakt, en zo erg bent verandert, veel vrienden van mij mogen je niet meer door dat je zo bent verandert, en zelfs jouw beste vrienden mogen je steeds minder... nu ik dit schrijf heb ik door dat ik je vergeten bent, ik ben je voor altijd kwijt & dat kan ik nu accepteren, ik zal je missen ook omdat we ooit beste vrienden zijn geweest, ik ben nog wel jaloers op al die meiden die met je flirten maar ja dat is mijn probleem, we begonne als klasgenoten toen werden we beste vrienden toen kregen we wat en wat zijn we nu? niet eens meer echte vrienden :( - gelukkig heb ik super lieve vrienden die er altijd voor me zijn, en is er een jongen die ik super leuk vind. vanavond zijn we bij een vriend binnen wezen chillen keihard music aan en fissa XD, het was super en ik had de grootste lol ever, we zetten een liedje op dat ging over een man die t uitmaakte het heette: uit van Roel C. ver Burg, dus ik zei: oke iemand moet het ooit zo met me uitmaken haha een vriend van me zei toen: wil je met me? ik wist wat er ging gebeuren dus ik zei expres: Ja XD, hij zette het nummer op en zei ; speciaal voor jou, zoveel lol had ik in geen weken meer gehad het was echt super geniaal, tot een vriend van jou zei dat je als je t hoorde dat k voor de grap 1 minuut met iemand heb gehad me slet en hoer ging noemen...nu maar wachten of je me echt zo gaat noemen of het ook gewoon kan opvatten als grap het is tenslotte al meer dan 3 weken uit!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen