004
Ik kwam aan in de klas. Mijn kaak tintelde nog een beetje maar voor de rest is alles oke. Om eerlijk te zijn wat andy gisteren met me deed had hij nog nooit gedaan. Hij had al gedreigd. Ge slaan. Mijn neus gebroken. Ik was al eens bijna geschorst door een rake klap. Maar hij had me nog nooit misbruikt. Het deed me rillen. Dat hij zulke dingen zou kunnen doen. Ik wil er niet aan denken. Ik was dan ook blij wanneer mr Horan binnenkwam. Precies op de tweede bel. Hij stopte in de opening en lachte. “verdient een applausje niet?” zei hij lachend. Hij nam zijn groene snapback en zonnebril af. hij had kleine walletjes onder zijn ogen. Hij keek rond in het klaslokaal en een kleine glimlach verscheen. Vlug draaide hij zich om en sloot de deur. Hij keek nog vlug door het kleine raampje en met een grote glimlach liep hij nu naar zijn bar dingetje dat alle chemie lokalen hebben. Hij plaatste zijn rugzak en snapback vanboven op het ding. “meneer we missen nog een paar leerlingen” zei Alice denk ik. Ze is niet zo opvallend in de les. Dus ik ken ze niet. “dat weet ik toch ook.” Zei hij lachend. “wraak is zoet” zei hij wanneer hij een bons op de deur hoorde. Niemand wist waarover hij sprak. “Lees pagina 10 en zeg me het antwoord op vraag 1 wanneer ik terug ben.” We deden wat hij vroeg en hij ging buiten. Jammer genoeg sloot hij de deur achter zich dus we konden niet horen wat hij vertelde. Nu en dan hoorde je een van de jongens wat luider praten. Maar meneer verdedigde zich meteen door zijn stem te verheffen. Wel grappig dat we dat hoorden maar de woorden niet. Meneer wandelde terug binnen . “wat heb je met hen gedaan meneer?” vroeg Ben. “Ik heb ze naar de directeur gestuurd. Ze waren meer dan 5 minuten te laat. Ik wil niet dat ze denken dat ze beter zijn dan mij.”
Hij startte met de les. Tot tommy dacht dat hij het beter wist "ja tommy" zei Mr Horan. Een beetje zuchtend. "Je bent verkeerd meneer." Zei hij. Overtuigd van zijn stuk. Mr draaide om naar het bord te kijken en steunde tegen de bar. "Oh. En wat is er dan verkeerd. Ik zie het niet" zei hij. "Het zijn de formules meneer. Ze zijn verkeerd." Zei tommy. "Oh. Oke. Leer me het" meneer wandelde naar tommy's tafeltje. And wachtte. "Kom op. Ga en leer me alles dat ik nog niet weet" tommy wandelde naar voor. "Is dat jou cursus meneer." Vroeg tommy. Hij knikte. "Er is niks ingevuld" zei tommy. "Uh. In denk niet dat jou cursus is ingevuld." Hij bladerde wat verder. "Nee. Dat is het niet. Waarom denk je dat mijn cursus zou ingevuld zijn" zei mr. Horan. "Dan. Maar. Ken je alles vanbuiten?" Vroeg tommy nu. "Natuurlijk. Dat is het nuttige aan de leerkracht zijn niet? Maar ga verder tommy. Je hebt me nog steeds niet verteld wat ik verkeerd gedaan heb." Tommy startte te vertellen over hoe hij dacht dat het moest. Maar in de helft het overheersende geluid was mister Horan die aan het lachen was. Hij had zijn hoofd in zijn armen. Wat echode zijn lach door het lokaal. De halve klas was aan het lachen nu. Mr Horan stond op en wandelde naar het bord. Tommy stopte met babbelen. "Is het verkeerd" Mr Horan knikte. "Ga maar terug zitten" kreeg hij er nog net uit. Ik had nog niemand zo zien lachen. Maar man het was grappig om te zien. Hij veegde het bord uit en keek naar tommy. Hij schudde zijn hoofd. Wanneer hij eindelijk stopte zuchtte hij. "Please tommy. Haal het nooit maar ook nooit in je hoofd om leerkracht chemie te worden. Het is hilarisch." Tommy begon the blozen. "Iedereen vergeet wat tommy je net verteld heeft" hij schreef het juiste antwoord op het bord. "Dit is correct. Er was niks mis met mijn formule. Wel niet echt mijn formule. Het zou leuk zijn. Maar dan stond ik hier nu niet en was in wereldberoemd. Ik zou het de Horan formule noemen. Lekker creatief. Zo. Dat is het voor vandaag. Maak je tas maar wacht tot de bel gaat om te vertrekken." Hij zat neer op zijn stoeltje. En ik raapte mijn boekentas van de grond. Ik keek terug en zag Louise, Margo en Emily met meneer praten. Ik probeerde hun gesprek te horen. "Houd u van little mix?" Vroegen ze. Hij keek naar hen verbaasd. "Uh hun muziek is wel goed. Het is net zoals ik het zelf zou geschreven hebben" waarom vragen ze dat. Zo kan je ook vragen wat zijn favoriete eten is of zijn telefoonnummer of waar hij woont. "En vind je ze niet onweerstaanbaar knap?" Moesten ze me dat vragen. Ik was verbaasd om meneer ‘s reactie. Hij begon te blozen. "Ze zijn niet mis" zei hij. "Dus jade is niet mis. Ze zou niet zo blij zijn moest dat horen niet?" Hij werd helemaal rood. "Hoe weet je dat?" Louise schoof hem een papier onder zijn neus. De bel rinkelde en ik wandelde uit. "Dankjewel voor het me te vertellen" hoorde ik nog. Wanneer ik het lokaal uitwandelde zag ik de directeur, Andy, dan en Joey staan. Ik wandelde vlug voorbij hen. De meisjes passeerden me. "Nu hebben we eindelijk de hor in Horwall gevonden." Zei margo. Ik wandelde naar de bibliotheek. Wat zou Horwall eigenlijk betekenen? In liep meteen naar een computer en tikte het in. Dus de volledige benaming is Nade Horwall. Ik tikte dat in en ging naar afbeeldingen. Mijn ogen werden heel groot. Did had ik niet verwacht. Meneer Horan is jade thirlwall's vriendje. Ik zag foto's van deze ochtend. Ik ging naar de site. Niall Horan picked his long term girlfriend jade thirlwall up at Heathrow this morning. He clearly missed his girlfriend after little mix's tour through Europe. Horan talked to the bodyguard first. He clearly was surprised when the big muscled guy placed him over the barrier. A bit later he ran in his girlfriend’s arms. Also zayn Malik is spotted picking up Perrie Edwards. Other boyfriends aren't spotted.
Dus meneer Horan's eerste naam is Niall. Vreemd
Er zijn nog geen reacties.