Hoofdstuk 4 Meet Rein.
Vanaf froukjes kant
Ik zong het hele liedje mee, oh, wat zin ze goed.
Uiteindelijk slaan de laatste tonen, wen we kiss my mind is blown!
Oh, dit is de meest mooie dag van mijn leven!
Ineenkeer komen Rein, Daan, Nils & Owen, naar ons toe.
Daan;'hey' Rein:'haaii' ik stammel, uhm heey...
Nils en Owen in koor:' hoi!'
Daan vraagt: dus jij bent een echt mainiac?
Ja! Ik hou van jullie, ik heb jullie album, en bijna alles uit de MainStore.
Oh, veat zeggen ze, dan belt mijn moeder: ik wil dat je naar huis komt, je moet nog heel veel inpakken.' En dan hangt ze op. Ik voel een steek in mijn buik. Nee he, ik moet gaan zeg ik dan maar.
Vanaf rein zijn kant. Het begin.
Ik bleef maar zingen, onder het zingen tik ik Daan aan, zie je die Meid, ze is echt leuk. Daan keek me aan, en zei snel je hebt gelijk.
Toen we klaar waren zei Daan kom we gaan Rein koppelen, aan die Blonde.
We liepen naar de meiden toe, ik stelde me voor, Haii, ik ben Rein. En ze antwoorde, dat wist ik al! Ik ben Froukje, ik zei tegen haar ' wat een mooie naam, bij een mooi meisje. Ze bloosde ik zag het, maar zei niks. Ze is zo leuk, met haar mooie donker blonde haren, en haar mooie bruine ogen. Maar ik werd uit mijn gedachten getrokken, Froukje: ik moet gaan, ik moet nog veel doen voordat ik ga. Ik zei, ik ga wel mee als je wilt, dan help ik je. Froukje:' is goed, dankje'. Ik zie oké, ik help je met plezier. Ineens hoor ik Owen zeggen oelala, Rein is in love!
Er zijn nog geen reacties.