Foto bij 3:The final valley - The band of brothers

3:The final valley - Een broeders band

brothers: engels voor broers (zie vetgedrukt woord in de tekst)

Oto forest

Er was een week voorbij gegaan , Sasuke was steeds verder gaan wandelen met gebruik van zijn chakra sprintte hij gemakkelijk 1000 meter. Hij wist niet hoe veel meter hij nu had gewandeld maar hij wist wel dat hij al vier uur aan het wandelen was. Het was een pak gemakkelijker zonder dat Kabuto er bij was. Hij kon doen wat hij wilde wanneer hij het wilde. Onder weg stopte hij soms om : te eten, te rusten en te trainen. Sasuke hoorde plots het geluid van vallend water. Hij stond op om te gaan kijken. Hij moest zich een weg slaan door dicht begroeide bosjes en struiken met zijn zwaard. Toen hij de laatste tak weg hakte zag hij wat het was. The final valley!

Orochimaru's Hideout

'En hoe gaat het met onze achter volging?' vroeg Orochimaru aan Kabuto. 'Het spijt me mijnheer , het lukt niet heet proefpersoon is nog te labiel.' zuchte Kabuto die duidelijk nachten aan een stuk had gewerkt want er stonden dikke wallen onder zijn ogen. 'Wat jammer nou.' zei Orochimaru en hij ging zitten. 'Is er niets anders wat ik kan doen heer?' vroeg Kabuto. 'Nee we laten hem doen.' zei Orochimaru.' Ik heb andere plannen.' voegde hij er aan toe voor Kabuto kon tegen spreken en er viel een korte stilte.'Maar wat als hij te ver weg gaat?' vroeg Kabuto. 'Hij komt wel terug, ik heb het altijd al gezegd hij wil sterker worden zelf al moet hij er het slechte pat voor op gaan.'

The final valley[

Hier was het , waar hij drie jaar geleden had gevochten met de beste vriend die hij ooit zal hebben. Ze hadden een band, een onbreekbare band. Het was geen echte vriendschap er waren zelfs geen woorden voor. Sasuke zal het altijd ontkennen maar ook hij weet dat die band er is. Het is een hecjtere band als die van vrienden meer als die van broers. Hier had hij met Naruto gevochten en zijn curse mark voor het eerst laten ontwaken. Hier hadhij niet alleen Naruto maar ook de Kyuubi bevochten, de sterkste van alle tailed beasts. Maar hij had hier ook een vriend verloren, of beter gezegd achtergelaten. Hier is hij in vrije wil naar Orochimaru's kant gegaan. En hij heeft er geen spijt van. Hij wil sterker worden om zijn broer te verslaan, en sterker worden zal hij ook. 'Naruto.' zei Sasuke stil. 'Mis je hem?' vroeg een stem achter Sasuke. 'O bent u het? Nee ik ben blij dat ik van die idioot af ben.' zei Sasuke. 'Is dat de waarheid.' vroeg de stem. 'Ja,'zei Sasuke zonder aarzelen,'ik word nu sterk genoeg om hem te verslaan.'de stem stelden weer een vraag.'Wie Naruto?' vroeg hij, Sasuke grijnsde.' Neen Itachi Uchiha.' De man keek niet verward of geschrokken.' Dus nog steeds, Koester je zo'n wrok voor hem?' Sasuke aarzelde geen second met zijn antwoord. 'Hij heeft mijn clan uitgeroeid en mijn ouders vermoord.' zei hij met zijn ijzige stem. 'Je weet toch dat de mijne ook...' begon de man maar zijn stem stierf weg bij de herinneringen aan zijn ouders. 'Je bent hier vast niet gekomen om over mijn gevoelens te praten he.' zei Sasuke. 'Inderdaad.' zei de man triest. 'Dit wordt een kort gevecht voor u vrees ik, Sensei!'

(dance)Het volgende hoofdstuk wordt een dubbel hoofdstuk
dat worden dus twee hoofdstukken op één dag
(dance)

Reageer (3)

  • fabianuchiha

    zotte actie

    1 decennium geleden
  • RedCloud

    Want next......One day.........

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Wacht..... WAT!!!!!!
    WAS DAT KAKASHI?!?!?!?!?!
    SNEL VERDER JIJ!!!!!
    WIL WETEN HOE DIE VERDER GAAT!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen