Om te vieren dat Sarah door is naar bootcamp, zijn Elle en Sarah gaan shoppen. Aller eerst om ee, outfit te hebben voor de volgende ronde maar ook vooral omdat hun kleerkast bijna helemaal leeg is. Vorige week hebben ze hun oude kleren wegedaan voor een goed doel. Maar nu is het is tijd om nieuwe kleertjes te gaan shoppen.

Elle en Sarah lopen door de winkelstraat. 'Kom we gaan hier binnen.' Sarah trekt Elle de Coolcat binnen. Daar hebben ze allemaal leuke kleren. Sarah en Elle lopen elk een andere kant op. Als ze elkaar later terug tegen komen hebben ze allebei een berg kleren in hun handen. 'Kom ga jij maar eerst passen. Ik oordeel wel wat je moet kopen en wat niet.' Zegt Sarah tegen Elle. Elle knikt en doet het 1e setje aan. Ze gaat het kleedhokje uit en showt de kleren die ze aan heeft aan Luna. Die knikt meteen ja. 'Dit setje past precies bij je.' Elle glimlacht en gaat de [url][/url]kleedkamer terug uit. Nadat 4 of 5 keer te hebben gedaan had ze alle setjes gehad. Setje 2 was een nee het setje 3 een ja setje 4 ook een ja en setje 5 een nee. Nu is het Sarah's beurt om de kleren te passen. Nu ben ik ten minste 3 setten rijker. Sarah gaat de kleedkamer in en kleed zich om. Ze gaat de kleedkamer uit maar als Elle ziet wat ze aanheeft haalt ze meteen haar neus op. 'Echt niet. Die Trui is afschuwelijk en die broek past niet eens op die trui. Dus NEE!' Sarah grinnikt en gaat de kleedkamer terug in. Na 4 keer is ze klaar. Ze is tevreden over de setjes dat ze heeft gekocht. ( setje 1 dat ze heeft gekocht. setje 2 en setje 3) Wanneer ze bij de kassa zijn staan ze even in de rij maar wanneer de mevrouw die achter kassa staat en begint te gillen als ze ziet wie er in de winkel staat begint Sarah haar oren aftedekken. 'Ssht kan het wat stiller? Straks word ik doof.' De vrouw stopt meteen en begint te blozen. 'Sorry, ik kan er niks aan doen. Ik ben gewoon groot fan van je Sarah Fransaert. Jij doet toch mee met de x-factor? Ik ben echt een heel grote fan. Je bent zo goed. Ik hoop dat jij gaat winnen in bootcamp.' Sarah glimlacht. 'Dankjewel. Wil je een handtekening?' Het meisje knikt heel hard en Sarah krabbelt wat op een briefje en geeft dat aan het meisje. 'Mag ik nu betalen?' Het meisje schud jaar hoofd. 'Ik ben een fan van je. Jij doet mee aan de x-factor. Dus jij mag niet betalen. Jij krijgt alles gratis. Ook je vriendin krijgt alles gratis.' Sarah bedankt het meisje heel erg en Elle bedankt haar ook. Als ze buiten zijn met tassen vol kleren. Beginnen ze door elkaar te praten. 'Gaan we wat gaan drinken in de Starbucks? Dan kunnen we nog wat bijpraten.' Vraagt Sarah. Elle knikt en samen gaan ze richting de Starbucks.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen