Heeii

De twitnamen van Kimberly en Marc heb ik verzonnende andere zijn wel mensen die ik ken (:
Ik hoop dat jullie mijn verhaal leuk vinden ;$

xxxxxx Sabiene

Vanuit Sabiene:


Vanuit Sabiene:
Ik kleed me om om te gaan slapen. Als ik mijn pyjama aan heb ga ik nog even op twitter kijken, ik zie een tweet van Ales: ‘@1alesmusic
: vandaag na een lange tijd weer @Kimmetjexx @iiXaviieraa_
en @Marc_dj gezien <3’ Ik laat het maar zo als het is, ik zie dat ik een DM heb, ik ga even kijken het is van Owen, ik lees het

'@OwenPlayfair: 'Zorg dat je morgen om 04;00 bij de ingang van Walibi staat xx'

Wtf denk ik en lag me mobiel weg. Ik ga maar slapen, ik zie het morgen wel.



Vanuit Owen:

Zo ik heb de DM gestuurd' zeg ik. 'Oke, de winkel hier is nog een half uur open, kom snel nog even de spullen halen' zegt Rein. 'Is goed' zeg ik en we lopen naar de supermarkt bij walibi. 'Oke, wat moeten we hebben?' vraag ik. 'Eh, hier is een picknick paket en dan doe je gewoon starbucks erbij' zegt Rein. 'Ja, maar zit daar gewoon alles bij enzo?' vraag ik. 'Ja, denk het' zegt Rein lachend. Als we naar de kassa lopen, ziet Rein een pak hangen. 'Dude, deze moet je aan' zegt Rein. 'Hahah, oke' zeg ik lachend en pas het pak. 'En deze roze erbij' zegt Rein. En we rekenen af. 'Denk je dat ze het leuk gaat vinden?' vraag ik. 'Jaa tuurlijk, hallo je staat ik een pak met rozen...'zegt Rein. 'Jaja, hoe maar op' zeg ik en we lopen weer naar het huisje. 'Het is 23;45' zegt Rein. 'Jaa, ik ga maar naar bed' zeg ik. 'Ja ik ook, en zet je wekker om 03;00 dan doe ik dat ook, en help ik je' zegt Rein. ' Thanks dude' zeg ik en geef hem een boks. Ik ga naar me kamer, en kleed me om. Ik ga nog even op twitter, ik kijk tussen de tweets van Sabiene, haar laatste tweets waren. '@xsabiene_xx: Best zin in morgen, ben wel benieuwt <3 :)' en 'Wekker om 03;30 gezet, nu slapen #Gn #LoveYou xx'. Zou ze al op iemand anders zijn, misschien op Rein of Daan, nee op Nils. veel vragen gaan nu door me hoofd. Ik tweet toch wat @OwenPlayfair: Morgen een verrassing voor een speciaal iemand' Meteen krijg ik reactie's van Mainiacs en ik ga er een paar beantwoorden. En val na 10minuten in slaap.



Vanuit Rein:


Ik ben blij voor Owen, maar de mainiacs zouden het denk niet zo leuk vinden. Daan en Nils bezet, en straks Owen ook, en ik ik ben single. Iedereen dat kleffe gedoe. nou ja, voor mij is er ook wel iemand, hoop ik. Ik ga maar slapen.

Reageer (1)

  • YasmineLovex

    snel verder je kan echt mooi schrijven !x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen