Foto bij 2: Konoha confirmed - The search after Sasuke

2: Konoha bevestigd - De zoektocht naar Sasuke

Orochimaru's Hideout

'Bent U gek geworden?' schreeuwde Kabuto boos. 'Hij overleeft het wel.' zei Orochimaru en hij wandelde naar zijn vertrek. 'Weet u dan niet hoe gevaarlijk het is? Het krioelt daar buiten vast van de Konoha Shinobi . En u laat hem gewoon gaan?' vroeg Kabuto. 'Hij kan het echt wel aan.' siste Orochimaru en ging zijn kantoor binnen. 'Oké dan is dat probleem al opgelost.' zei Kabuto. 'Maar nu zitten we nog met Danzo . Als de Hokage hem laat doen stuurt hij de beste anbu's op hem af. Daar kan hij niet tegen op, toch?' vroeg Kabuto. 'Tsunade is de Hokage nu ze stuurt vast niemand achter Sasuke aan. Die Naruto wilt hem terug en die ouwe heks is veel te zak ze laat Sasuke helemaal aan die idioot over.' Kabuto bleef proberen om hem te overtuigen. 'Maar wat als ze dat niet doet Danzo is achterbaks en dan hebben we nog de twee ouderlingen ze haten Tsunade en staan bijna altijd aan Danzo's kant.' Orochimaru zuchtte. 'Blijf je nu echt proberen?' vroeg Orochimaru,'Wel ik zal hem laten Schaduwen als je dat wilt.' oef. Dacht Kabuto. 'Wie neemt u daar voor?' vroeg Kabuto nieuwsgierig en hij hoopte stiekem dat hij het was. 'Hier is zijn map.' en Orochimaru gaf een licht bruin mapje door. ' Eén van de experimenten ?' vroeg Kabuto verbaast. 'Ik weet dat je zelf zou willen gaan maar dit is nu even de enige optie.' gaf Orochimaru toe. 'Maar dit experiment is nog niet klaar en heel labiel.' werkte Kabuto tegen. 'We wissen zijn geheugen wel na zijn taak en jij mag hem besturen van op afstand met deze hoofdband die ik heb ontworpen. Begin maar snel.' beval Orochimaru. 'Komt voor mekaar heer.' zei Kabuto.

Het Oto forest

Sasuke wandelde door het bos. Op elk bladje dat viel mikte en wierp hij shuriken. 'Ik begin beter te worden broer , we zullen elkaar spoedig weer zien.'

Hokage room

'Hallo Tsunade.' zeiden de twe ouderen van het dorp. 'Hoi.' zei de Hokage vrolijk. 'Ik zal al maar stoppen met lachen.' beten ze haar toe. Plots kwam Danzo binnen.'Ik moet u dringend spreken.' zei hij en hij leek niet goed gezind. 'Zeiden we toch.' lachte de ouderlingen. 'Ga weg.' zei danzo tegen hen. 'Ma..' begonnen ze. 'Nee! Weg dit is iets tussen mij en de Hokage voor het belang van het dorp.' en Danzo stuurde hen weg. 'Wat is er?' vroeg Tsunade geschokt alleen al van het fijt dat hij hen buiten had gezet en dat hij kwaad was op hun ook , ze stonden altijd al aan zijn kant. Was het dan zo'n belangrijk nieuws voor hem? 'Het gaat over Sasuke Uchiha.' begon Danzo en zag meteen de geschokte uitdrukking op Tsunade's gezicht. 'Hij heeft een van mijn beste mannen aan gevallen , zonder reden.' zei hij kwaad. 'Wat heeft hij gedaan.' vroeg ze. 'Hij heeft hem zwaar toe getakeld. Onze man vertelde ons dat Kabuto bij hem was.' Danzo vertelde niet dat Kabuto hem nog had gered want dan zouden ze weten dat hij samen werkt met Orochimaru. 'Ik stuur een van mijn beste manne.' zei Tsunade. 'Ik ga deze keer niet klagen om een anbu te sturen want ik verschiet er al van dat u iemand stuurt voor die jongen.'zei Danzo. 'Wel eigenlijk mag u blij zijn want het is een anbu , of niet echt een anbu meer een Ex-anbu.' zei Tsunade. Sorry Naruto ik zou Sasuke voor jou willen beschermen , maar dit moet ik doen ... voor het dorp!


Kunnen jullie al raden wie ze stuurt?

Reageer (3)

  • fabianuchiha

    ok denk sakura en naruto , ik hoop het

    1 decennium geleden
  • RedCloud

    Lore:
    Nice.Sweet love this story!!!
    Ik heb ook nog niet echt idee.
    Denk aan meerdere...Sai?
    Or no..............
    I think:**********

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Ik heb geen idee nog XP
    Denk aan drie mensen
    Snel verder please ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen