Weer een rotdag op school, mama hoeft dit niet te weten.
Moeder:'hoi lieverd hoe was het op school?'
Goed hoor.
Moeder:'nog punten terug gekregen'?
Pff moet ze die vraag nou altijd stellen denk ik. Maar ik antwoord maar gewoon nee.
Ik ga naar boven mam. Ik pak m'n telefoon en loop naar mijn kamer.
Ik ga aan mijn bureau zitten, en zet mijn lieveling muziek op, Mainstreet met het liedje invisible girl.
Ik vind het liedje zo mooi, omdat rein er zoveel in zingt! Ik hou van rein.
Als ik zou moeten kiezen wie de leukste is van mainstreet zeg ik sowieso Rein!
Ik pak mijn telefoon, en ik whatsapp met m'n vriendinnen. Totdat mama me naar benede roept: Froukje Kom even !
Dus ik liep naar beneden. Moeder:'ga even zitten'. Dus ik ga zitten.
Moeder:'we moeten je iets zeggen'. Oké zeg wat je wil zeggen ;). Vader:'ik ben met mijn werk overgeplaatst'. Ik: oké goedzo, was dat het? Moeder;'nee'. Vader:'ik ben over geplaatst naar Spanje, ik moet daar de hele zomer blijven'. Ik: en nu?' Moeder:' we gaan verhuizen naar Spanje, voor een jaar. Omg denk ik dit kan niet waar zijn, dit is gewoon een stomme droom,. Ik knijp me zelf even, AUW! Ik ben dus wakker....




Ik hoop dat het bevalt, wil iemand misschien ook een rol?
Zet bij reacties wat je ervan vind! Dankjewel!

Reageer (5)

  • lilzzz

    Mag ik miss een rol met owen? mijn naam is Lily

    1 decennium geleden
  • FroukjeMSx

    Ik zal kijken wat ik kan doen.

    1 decennium geleden
  • Lynn1D

    Jaaa, ik wil een rol voor Nils (:

    1 decennium geleden
  • FroukjeMSx

    Oke, ik zal het proberen, Rein is sws al bezet. Je naam is Gina?

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Jaaa ik wil wel graag een rol met Daan als het kan echt heel leukx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen