'Zullen we hier naar binnen gaan?' Stelde Liam voor. Ik knikte en we liepen een gezellig cafétje in. We gingen aan een tafeltje uit de drukte zitten, volgens mij probeerde Liam stiekem niet herkent te worden. Ik vind het ook beter zo, na dat voorval met Louis kan ik me geen tweede fout veroorloven. 'Wat drinken jullie?' Vroeg een ober. We bestelden allebei een cola. De ober liep weer weg en er viel een ongemakkelijke stilte. Ik voelde mijn gsm trillen en probeerde zo onopvallend mogelijk naar de sms te kijken.
Louis: "Lotte is net in slaap gevallen, we hebben een supertijd en mijn zussen vinden haar geweldig! Ik hop dat je een leuke tijd hebt! Xx"
Louis: "Ik heb inderdaad een leuke tijd! En ik ben blij dat Charlotte dat ook heeft (: Heb je het al aan je familie verteld?"
'Wie sms je?' Ik keek op naar Liam. 'Erm Louis.' Antwoordde ik en ik legde mijn gsm op tafel. 'Jullie lijken het wel goed met elkaar te vinden.' Merkte hij op. 'Oh ja heel goed zelfs, maar we zijn alleen vrienden.' Zei ik schouderophalend. Een zachte 'Oh' verliet zijn mond. 'Weetje, ik ben heel erg blij dat Esmay me naar dat concert heeft gesleurd, anders had ik nooit zo'n fantastische jongens zoals jullie ontmoet.' Zei ik met een oprechte glimlach. 'Ik ben ook heel blij dat ze je naar het concert heeft gesleurd.' Glimlachte hij. Het ijs was nu toch al gebroken.
ar
Liam parkeerde de auto voor de oprit. We stapten uit en en liepen naar de voordeur. 'Ik vond dit echt heel leuk.' Glimlachte ik. 'Ik ook, het spijt me wel van de jongens.' Grinnikte hij zachtjes. 'Geen probleem ik ben al aan ze gewent.' Lachte ik.
'Ik moet maar eens naar ze toe.' Zei hij na een tijdje. Ik maakte en instemmend geluidje. 'Ik zie je nog wel eens?' Vroeg ik. Hij knikte. Ik drukte snel een kus op zijn wang. 'Tot later.' Glimlachte ik en ik liep naar binnen. Eenmaal binnen belde ik meteen voor een taxi. Terwijl ik wachtte op de taxi ging ik wat tv kijken. Ik merkte dat ik een sms had.
Louis: "Lotte is weer wakker en speelt buiten met de tweeling. Ik heb het al verteld, ze respecteren je situatie en hebben beloofd om te zwijgen Xx"
Louis: "Dankje, ik heb zo meteen en taxi dus ik zal er over een half uurtje zijn denk ik (: Xx"

Ik drukte op de bel en wachtte geduldig tot iemand opendeed. 'Laura?' Vroeg de vrouw die opendeed. Waarschijnlijk Louis' moeder. Ik knikte en schudde haar hand. 'Ik ben Johanna, Louis' moeder.' Glimlachte ze en ze liep me binnen. Ik liep naar binnen en volgde het gelach naar de woonkamer. 'Mama!' Ik lachte en tilde Charlotte op die me om de hals kwam gevlogen. 'Hoe was het bij Lou?' Vroeg ik haar. 'Super leuk!' Riep ze. Ik zette haar neer en omhelsde Louis die net binnen kwam. 'Was ze braaf?' Vroeg ik hem. 'Natuurlijk, en ze heeft braaf haar dutje gedaan.' Zei hij trots. 'Louis!' 4 meisjes kwamen lachend binnen gelopen. 'Dit zijn dus mijn zussen, Lottie, Felicity en de tweeling: Daisy en Phoebe.' Ik begroette ze allemaal. 'De taxi wacht eigenlijk, dus we moeten maar weer eens gaan.' Zei ik. Louis knikte en begon Charlotte's spullen bijeen te rapen.

Tis niet veel maar kheb dan ook niet zoveel tijd :(

Reageer (1)

  • Emkee

    ik vind Charlotte echt geweldig!!
    en ga please snel verder ?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen