Foto bij Proloog: The wooden man - Sasuke is found

Dorp op de weg naar Oto

Twee verdacht uitziende gestaltes met zwarte mantel liepen het druk bezette thee huis binnen. Ze wandelen traag naar de toonbank en vragen voor een kopje thee. dan gaan ze zitten. De jongste van de twee doet zijn kap af en zijn zwart haar en koude ogen zijn nu zichtbaar. 'Moet je die niet op houden?' vroeg de andere. 'Waarom zou ik.' antwoord de jongen koeltjes. 'De orders van heer Orochimaru.' zei de anderen en ook hij deed zijn kap af hij draagt een ronde bril en heeft licht -bijna wit- haar. 'Rustig Kabuto;' begon de jongste,' ze zoeken mij echt niet meer . Hoe lang is het geleden, dat ik het dorp verliet? Twee.. drie jaar?' Kabuto zucht. 'Je weet maar nooit. Die Naruto was altijd heel onvoorspelbaar.' zei hij. 'O ja?' vroeg de andere. 'Hij is toch weg met die ouwe geil bok , ik denk niet dat we nog veel van hem gaan horen.' Kabuto drinkt snel een paar sloken van zijn thee. Ze staan op en gaan er stil van door. 'Hey , jullie daar! wel betalen he!' roept de uitbater en de twee jongens zetten het op een lopen. De oude uitbater wilt er achteraan maar wordt bij de arm gegrepen door een man met bruin haar en een Konoha ninja hoofdband die over zijn voorhoofd en kaken gaat. 'Ik ga wel achter hun aan , ik ben trouwens een ninja van Konoha.' zei hij trots. Een gaat achter de jongens aan. De achtervolging duurden zo'n vijftal minuten. Ze gingen de hoek om en toen Yamata-zo heet de konoha ninja- aankwam waren ze verdwenen. 'Waar zijn ze toch?' fluisterde Yamato. 'Speel eens met onze gast.' zei een stem. 'Tot u orders Kabuto.' zei de ijzige stem van de jongste. Hij stapte uit het duister met een kunai in de aanslag. 'Je zult meer moeten doen om mij te stoppen dan met een kunai zwaaien.' zei Yamato en hij begon zegels te maken met zijn hand. Wat voor jutsu is dat? Vroeg Kabuto zich af vanuit het duister. 'Hout stijl ,houtbalken!' riep de man en tientallen houte balken vlogen op de jongen af. 'Substitutie techniek.' zei de jonge en nog geen seconde later verdween hij en stond hij achter de man met zijn zwaard klaar om aan te vallen. 'Zo...snel.' schrok Yamato. 'Onderschat een Uchiha nooit .' zei de jongen en zijn zwaard werd omringd door bliksem. Die hout stijl,dacht Kabuto. O nee! Hij is het experiment van Heer Orochimaru dat hij aan Danzo schonk , als de jongen hem hier vermoord dan... . Daar wouw Kabuto niet eens aan denken. De jongen zijn zwaard schoot op de man af. 'Chidori zwaard!' riep hij en hij raakte Yamato die weg vloog gevolgd door de bliksem. 'Hier is het voorbij voor jou.' zei de jongen. 'Nee!' riep Kabuto en hij schopte de jonge weg voor hij de man kon vermoorden. 'Net op tijd.' zuchtte Kabuto opgelucht. De jonge stond op en draaide zich naar Yamato. 'Oi Konoha shinobi onthoud deze naam goed , Sasuke Uchiha!'

Reageer (4)

  • fabianuchiha

    goed :) , ik ga altijd het snelst weten wat er in het volgende hoofdstuk komt

    1 decennium geleden
  • fabianuchiha

    goed :) , ik ga altijd het snelst weten wat er in het volgende hoofdstuk komt

    1 decennium geleden
  • RedCloud

    Sweet Mother of God

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Sasuke!!!!!!
    Snel verder please!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen