Foto bij Hoofdstuk Tien

Hoi ik ben het Heartdream jullie herkennen serena's pov als jullie dit meisje als foto ziet

XXX

mee

ps veel leesplezier!!!.(lol)

Serena Bella Malfoy

Ik zag hoe Hermione langzaam haar ogen dicht deed en in slaap viel zeker om fit te blijven. Toen na een half uurtje zag ik dat we der bijna waren en maakte ik Hermione wakker en zij 'Wakker worden slaapkop we moeten ons nu omkleden school is bijna in zicht.' Ze sprong meteen op en samen liepen we naar de meiden toilet. Toen ik me omkleden wachtte ik op Hermione en toen liepen we terug naar coupé en zagen dat Ron en Harry Gelijk opsprongen om naar de jongens toilet te gaan. Ik en Hermione gingen weer zitten en begonnen te praten over koetjes en kalfjes. 10 minuten later kwamen Harry En Ron tegelijk binnen en gingen weer zitten. Ik pakte mijn telefoon -zie hoofdstuk 8 xD klik dan op het woord mobiel of telefoon- En luisterde een liedje. Toen vroeg Hermione 'Ik dacht dat jullie niet wisten wat een telefoon was?!' Ik grinnikte en zei 'Dit heb ik van Ron's vader gekregen toen ik jarig was!' Ze keek met een hoe-kan-dat blik en ron zei meteen 'Mijn vader is geëntreseerd in Dreuzels hij vind alles wat ze hebben Fascinerend' Ik Lachte en toen was het even stil en praatten niemand meer.
Toen zag ik al het volgende station of wat dan ook in zicht en meteen stopte de trein. Ik stapte meteen uit en Hermione achter me. Ik zag toen een heel grootte reus. Hij bromde toen 'Alle eerstejaars met mij meekomen' Iedereen volgde hem en toen stapte we per 4 personen in een bootje Hermione Ron Harry en ik zaten in een bootje opweg naar het mooiste kasteel dat ik ook gezien had.

Reageer (1)

  • Sonyara

    netjes geschreven:D:D snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen