Ik opende mijn ogen,waar ben ik?
Er kwam een zuster aan,ik wilde haar vragen hoelang ik nog moet blijven.
Maar het enige wat uit mn keel kwam was een kille mompel,ik kon niet goed meer praten.
Ze kwam naar me toe.hallo,catherine jordan harolds.ja? Antwoorde ik schor.
Jou ouders komen je zo bezoeken,moet ik nog iets voor je halen?
Nee,maar wil je tegen mijn ouders zeggen,dat ze niet van alles moeten vragen.
Zoals je wilt mevrouw,of catherine.bedankt,zei ik.de zuster liep weg.ik keek uit het raam,ik zag een stralende zon en een hemelblauwe lucht.ik begon een vrolijk deuntje te neuriën,en probeerde te zingen.la la la la....
Jaaa,ik kan het,ik kan ook weer normaal praten!
Van veraf hoorde ik iemand hijgen.na enkele seconden zag ik mijn moeder stoppen bij de zuster van net,en knikken.daarna kwam mijn moeder binnen rennen.schat,hoe gaat het met je? Wel goed zei ik,maar waar is pa.
Toen kwam hij ook binnenlopen,en gaf me een dikke knuffel.pap! Mn moeder kreeg tranen in haar ogen.
Waarom huil je vroeg ik? Door haar gesnik heen zei ze ;waarom nam je een overdosis?
Ik weet niet,ik mis joe zo erg.ooh schatje zei mijn moeder terwijl ze me een dikke knuffel gaf.
Mam,ik ga dit nooit meer doen,maar wil je nu normaal doen? En vragen wanneer ik weg mag hier.
Ja,tuurlijk schat.ze liep naar de zuster en die mompelde wat,het was te ver om het te kunnen horen.
Mn ma knikte en liep terug hierheen.je mag over 2 dagen weg!
Yessss riep ik.ik knuffelde mn ouders.
Ik ga slapen.en mn ouders gaven me een laatste kus,en liepen weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen