Foto bij Chapter Twentyone

Heeyaa!
Stukje voor onze lieve lezers.
K heb haat aan mijn juf!
Heb een 5 op rekenen(Dat is laagste op basisschool)

Harry Styles

Als ik terug ben in het appartement zitten mam en Gemma er.'GEM!'Kier ik blij.'HAZ!'Roept ze lachend terug.Ik loop naar haar toe en knuffel haar.Daarna loop ik naar mam en geef haar een knuffel.Na een half uur is mam al weg.'Zullen we naar de stad gaan?'Vraagt Gemma.'Ik heb nog 1 uur vrij dus...'Zeg ik twijfelend.Gemma pakt mijn pols en trekt me mee,naar de auto.Ik ga achter het stuur zitten,en rijd de auto naar de starbucks.Als we daar zijn,gaan we zitten en bestellen we wat.'Gem,kun je me helpen?Ik wil een meisje op een speciale manier vragen om mee naar het bal te gaan.'Vraag ik zacht en verlegen aan Gemma.Ze begint te lachen en antwoord:'Euhmm...Ga naar het park met haar,en maak daar een boottocht?'Oke,waarom kwam ik daar zelf niet op.'Damn,waarom kwam ik daar zelf niet op.'Zeg ik zuchtend.'Wie is het trouwens?Dat meisje met die krullen of dat meisje met de stijle haren?En waarom hadden ze mijn kleren aan.'Vraagt ze nieuwschierig.'Het is het meisje met de krullen,Morgan.En omdat we gisteravond naar een club zijn geweest,en hun bleven slapen en ze hadden geen kleren mee dus.'Antwoord ik weer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen