5.
De muziek slaat aan en Sarah begint te zingen. Heel perfect. Simon Cowell buigt geintereseerd naar voren en Nicole Sherzinger trekt een aandachtig gezicht. Sarah probeert zich zoveel mogelijk op het zingen te concentreren, maar dat gaat niet zo makkelijk omdat het publiek haar aan zit te gapen en de juryleden nogal serieus kijken. Sarah sluit haar ogen en gaat helemaal op in de muziek. Naar ongeveer 2 minuten is het liedje afgelopen, Sarah doet haar ogen open en kijkt gespannen naar de juryleden. Paula Abdul kijkt haar aan en geeft een knipoog. Sarah wist niet wat ze bedoelde, een knipoog van: goed gedaan, je gaat vast door naar de bootcamp. Of eentje van: Goed geprobeerd, maar nee. Daardoor werd Sarah nog zenuwachtiger. 'Nou, eh, Sarah. Dat was nog eens een goeie presentatie.' zegt Simon Cowell. 'Jazeker.' antwoordde Paula Abdul. 'Nou, wat vinden we er van?' vraagt Cheryl Cole. 'Ja.' zegt Nicole Sherzinger. 'Ja.' zegt Simon Cowell. 'Absoluut.' zegt Paula Abdul beslist. 'Jep.' Cheryle Cole glimlacht. 'Je bent door, meid. Veel succes in de bootcamp.' Sarah lacht en zegt 'Dankjewel. Doei.' en loopt naar de wachtkamer waar Elle zenuwachtig aan het nagelbijten is. 'En?' vraagt ze zenuwachtig. 'Ja... IK BEN DOOR NAAR DE BOOTCAMP!' gilt Sarah. 'Neeejj! Echt??? Ik zei toch dat je het ging halen!!!!!' Elle plet haar vriendin bijna en begint te gillen. 'Omg, ik had gelijk! Damn girl, je bent gewoon zo goed dat de juryleden vast niet hadden getwijfeld.' 'Nou, ik had het niet verwacht hoor' zegt Sarah met een big smile op haar gezicht. 'Maar ja, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken! Ik hoop dat ik ook door ga bij de bootcamp. Maar we zien dan wel wat er dan gaat gebeuren, ik ben in ieder geval nu al door.' Elle ziet haar vriendin lachen en krijgt zelf ook een lach op haar gezicht. Ik ga zorgen dat je de bootcamp gaat halen, denkt Elle.
Er zijn nog geen reacties.