Chapter 66
Even wat lieve hoofdstukjes, want hé, het verhaal heet nog steeds Cuteness Overload hè? Maar ze gaan ook nog leuke dingen doen in Ierland, dus don't worry, voor als je het saai vind, ze blijven niet elke dag in bed liggen. En ja, er komt ook nog wel wat 16+ of nouja, 14+ in voor (volgens mij kunnen dertienjarigen het ook wel lezen enzo, ik begon dit soort dingen ook te lezen toen ik dertien of veertien was), maar het blijft een schattig verhaal en niet té seksistisch. Voor dat zal je meer bij mijn Narry verhaal moeten zijn, denk ik... daar komt het meer in voor. Whatever, Ik hoop dat jullie het wat vinden. En morgen m'n eerste examen, waaaaah, spannend! Wish me luck dmv reacties hihihihi, jullie doen het steeds beter en ik hou van jullie xoxo PS: Hebben jullie ook het Eurovision Songcontest gekeken? Wie waren jouw favorieten? Ik vond Kroatie leuk, die jammer genoeg niet door zijn. Maar van de landen die wel door zijn hou ik van Denemarken, Rusland, Ierland en Belgie. Zweden ook, maar die waren al eerder door. En Nederland is door! Nooit verwacht, aangezien ik het geen leuk nummer vind... Wat denk jij?
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
NAWHHHH
1 decennium geledenYesss I'm back! Zoo'n geweldig verhaal om te lezen (:
1 decennium geledenSucces!
Nawhhh dit is echt zo freaking schattig! snel verder
1 decennium geledensucces met je examens! xx
Aw ze zijn zo lief. <333
1 decennium geledenSucces met je examens!(:
awesome stukje ! snel veder en veel succes met je examens ! x
1 decennium geleden