Foto bij Hoofdstuk 12

Meestal typ ik de hoofdstukjes eerst in word maar aangezien ik vandaag gewoon té ultra lui ben typ ik het gewoon rectstreeks hier. Sorry voor spellingsfoutjes dus xp
Enjoy!

Amber POV

Ik open mijn vermoeide ogen en kijk om me heen. Wat is dit nou weer voor plek? Dit is niet mijn kamer. Zou Louvia posters van voetballers in haar kamer hangen? Neen, waar ben ik in godsnaam? Ik duw de witte lakens een beetje naar onder en merk dat ik alleen een slipje aanheb. Geschrokken kijk ik om me heen en zie een jongen naast me liggen. Wat heb ik gedaan? Wacht... Die jongen... Dat is toch niet... Shit! Harry! Wat doet die hier? Of beter gezegt: wat doe IK hier? Snel gooi ik de lakens van me af en spring uit het bed. Oeps, geen goed idee. Ik word overvallen door hoofdpijn en even die ik zwarte vlekken waardoor ik weer op het bed val. Au, wat prikt er nu weer in mijn rug? Ik voel onder mijn rug en voel... Een teen?! Waarom steekt er een teen in mijn rug? Snel draai ik me om waardoor ik zie hoe Harry voorzichtig zijn ogen opent. Neeneenee, dit mag niet gebeuren. Ik spring het bed uit, negeer de hoofdpijn en zoek mijn kleding. Aha, hier is mijn beha, toch al iets. Net al ik hem vast wil maken voel ik hoe twee sterke armen me langs achter vastnemen. "Laat die maar los." Hoor ik een hese ochtendstem zeggen. Wow, dat klinkt toch wel sexy. "Euh, Harry..." Zeg ik twijfelend. "Wat is er gisteren gebeurd?" Vraag ik terwijl ik de vloer bekijk. Tot mijn grote schrik zie ik daar een gebruikte condoom liggen. Het bloed stijgt razendsnel naar mijn wangen en ik probeer me te herinneren wat er gebeurd is. "Weet je dat dan niet meer?" Fluisterd hij vlak bij mijn oor. "Nadat de club gesloten werd ben ik naar huis gereden en jij bent me in een taxi gevolgt. Toen ik je de clownschoenen wou geven duwde je me op mijn bed en begon me te zoenen. En zeg nou zelf: zou jij dat weigeren?" Ik maak me los uit Harry's greep en spring in mijn jurk. Ik zoek mijn gsm en tasje en loop naar de deur. "Blijf je niet?" Vraagt hij nog. "Nee, ik heb Elore belooft om haar uit te zwaaien op het vliegveld." Ik draai me om en loop de deur uit. Even word ik nog tegengehouden door Harry die me smeekend aankijkt. "Nee, Harry, dit was fout. Een grote fout." Zeg ik. Hij laat mijn arm los en ik ren zo snel als ik kan zijn huis uit. Naar het vliegveld.

Reageer (1)

  • Leeyum4Everr

    Haahhhhaaah! Ik lach mij dood! Hazza toch... En Amber natuurlijk ook ;) xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen