Yaaww
Hier het eerste stukje... ((:
Hopelijk vinden jullie het leuk!
het volgende stukje zal door Anne worden geschreven (:
Ow en misschien is dit stukje niet helemaal top maar ja, het eerste stukje is nooit het beste toch??
Kus'x Janneke

Follow ons ook op Twitter @JUST_Anne_xx && @JannekeJanssenX
En lees evt ook onze andere verhalen! x

‘’ze is precies zoals ik me voorstelde, na al die verhalen van jou’’ roept Rein gelijk als Puck de deur achter zich dicht laat vallen. ‘’helemaal mee eens Rein’’ zegt Nils instemmend ‘’ en hoe ze binnenkwam was wel heel random…’’ en we schieten met zijn vieren weer in de lach. Tja, zo is Puck nou eenmaal. Gewoon zichzelf, en als iemand iets anders vind of denkt over haar trekt ze zich daar niks van aan. Dat is ook de reden waarom ik haar nou zo’n leuk meisje vind =). Volgens mij kon ze het ook gelijk goed met de jongens vinden, en dat komt natuurlijk wel mooi uit. Nils vraagt ‘’ waar ken jij Puck eigenlijk van?? Het enigste wat ik van haar weet is dat ze een goede vriendin van je is en dat ze een beetje gek is. Tenminste na aanleiding hoe ze was net en na alle andere verhalen van jou.’’ ‘’Ja, Owen eigenlijk wil ik dat ook wel weten’’ zegt Daan vrolijk. ‘’uhmm nou, ik heb haar op de peuterspeelzaal, volgens mij, voor het eerst leren kennen en van het begin af aan waren we gelijk dikke maatjes. We deden alles samen, maar dan ook echt alles.’’ ‘’ook gezellig samen naar de WC??’’ onderbreekt Rein mij lacherig. ‘’volgens mij dat zelfs, maar toen waren we wel stukken kleiner. En ja, nu zijn we nog steeds beste vrienden. We wonen onder hand bij elkaar in huis’’ eindig ik mijn verhaal vrolijk. Daan vraagt of ze het niet vreemd vond dat ik opeens zo bekend werd enzo. En ik antwoord ‘’nee, tenminste, niet dat ik weet, ze vind het heel leuk voor me alleen moest ze een beetje wennen dat we niet meer rustig oor de stad kunnen lopen zonder herkent te worden. Maar voor de rest is nog alles hetzelfde’’ ‘’interessant, interessant…’’ zegt Rein terwijl hij over zijn kin aait. ‘’Rein, je denkt toch niet dat je intelligenter over komt ofzo he?’’ zegt Nils en we schieten allemaal in de lach. Maar die vraag die Rein stelde was best wel slim eigenlijk. Ik heb er nooit over nagedacht hoe het voor Puck is/was dat ik opeens zo beroemd werd…

Reageer (1)

  • xSuzannne

    hahaha geniaal, snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen